جانشین فرمانده کل سپاه تمرکز اصلی امروز دشمنان را در موضوع عفاف و حجاب زنان دانست و گفت: بانوان ایران اسلامی با حفظ عفت خود باید این حسرت را در دل دشمنان بگذارند.
کد خبر: ۹۴۳۴۵۲۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار علی فدویامروز در یادواره شهدای زن عشایر کشور که در خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به نقش بی‌نظیر زنان و مادران در ایفای وظایف خود طی ۴۳ سال اخیر، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون زنان و مادران این سرزمین توانسته‌اند به خوبی نقش خود را در برهه‌های مختلف ایفا کنند، از این‌رو باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان شایسته‌ای که تربیت شده مادرانی هستند که با وجود ندیدن امام راحل و لمس نکردن صحنه‌های جنگ تحمیلی، اما به خوبی دشمن خود را شناخته‌اند و امروز در خانه‌های خود با دشمنان مبارزه می‌کنند، حال اینکه این نوع جنگ بسیار سخت‌تر از جنگ نظامی است. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جوانان امروز همچون پدران خود در دفاع مقدس عمل می‌کنند، افزود: خوشبختانه انتقال فرهنگ شهادت به بهترین وجه به نسل‌های بعدی منتقل شده و این یک موضوع بسیار مهم است.

سردار فدوی بیان داشت: دشمنان با تصور اینکه نسل‌های پس از پیروزی انقلاب همانند پدران خود در سال‌های جنگ عمل نمی‌کنند، اظهار امیدواری می‌کردند، حال اینکه چقدر اشتباه کردند، چرا که وعده خداوند بر حق است.

وی، در جبهه حق بودن و عمل به آموزه‌های دینی را از تعالیم اسلام عنوان و تصریح کرد: همواره باید در حزب و جهت خداوند بود و فریب شیطان و شیاطین زمانه را نخورد تا خدایی نکرده در جبهه باطل قرار نگیریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایش خداوند مبنی بر پیروزی همیشگی حزبِ الهی، بیان داشت: همه ما به عنوان بندگان خداوند باید در جبهه و حزب خداوند باشیم و در این صورت است که پیروزی نهایی همواره با ما خواهد بود.

سردار فدوی، انقلاب اسلامی را جبهه حق خداوند خواند و افزود: هر روز که می‌گذرد، طیف وسیعی از جهان متوجه این موضوع می‌شوند که قادر به پیروزی در ایران اسلامی نیستند، چه بسا این رمز الهی را گاهی کسانی که در جبهه حق هستند نیز متوجه نمی‌شوند.

وی، شرط تحقق وعده الهی را عمل کردن به وظایف بیان و خاطرنشان کرد: اکنون و پس از گذشت سال‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران با قدرت بیشتری در میادین مختلف حضور پیدا می‌کنند، کمااینکه امروز نیز حضور پرقدرت در صحنه‌های مختلف جنگ‌های اقتصادی و رسانه‌ای یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی به تلاش گسترده دشمنان برای کمرنگ کردن نقش عفاف و حجاب اشاره و خاطرنشان کرد: پس از اینکه دشمن در جنگ‌های نظامی قادر به شکست جمهوری اسلامی نشد، سعی کرد با جنگ فرهنگی به عفاف و حجاب زنان و بانوان ایران اسلامی ضربه بزند و در این راه تلاش‌های زیادی را هم انجام داده و می‌دهد.

سردار فدوی با بیان اینکه در جنگ فرهنگی نقش زنان پررنگ‌تر از مردان است، گفت: دشمن به خیال خام خود قادر به پیروزی در جنگ نرم است، حال اینکه باید بدانند روزهای جنگ تحمیلی مادرانی از خطه ایران اسلامی فرزندانشان را راهی جنگی کردند که امید به بازگشت آن‌ها نداشتند، این روزها نیز زنان همچون مادران سال‌های جنگ تحمیلی باصلابت ایستاده و دشمن را به شکست سختی مواجه خواهند کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش برجسته شیرزنان عشایر لرستان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بیش از ۷ هزار زن شهید در کشور داریم که شهدای زن عشایر کشور تعداد قابل توجهی از این شهیده‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

سردار فدوی ادامه داد: این تعداد شهیده زن چنان پشتوانه بزرگ، قوی و کارآمدی برای نظام است که می‌تواند دنیا را تکان دهد و همه زنان جهان را با قدرت پیش برد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی امید به پیروزی در جنگ فرهنگی دارند، افزود: اگر زنان و مادران این سرزمین با حداکثر توان خود به میدان بیایند، اطمینان قطعی وجود دارد که خداوند آن‌ها را پیروز نماید و این پیروزی ضمن اینکه نجات‌بخش خودشان خواهد بود، بلکه جامعه و کشور را نیز به سرانجام مطلوبی می‌رساند.

سردار فدوی، تمرکز اصلی امروز دشمنان را در موضوع عفاف و حجاب زنان ایرانی دانست و گفت: بانوان ایران اسلامی با حفظ عفت خود باید این حسرت را در دل دشمنان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات