خبرهای داغ:
مسئول ستاد جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان قزوین؛ از فراخوان ملی ایده، میزبانی و ارائه خدمات در جشن‌های معنوی و مردمی زیر سایه خورشید خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۴۵۵۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

قزوین_ساسان کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، بیان کرد: امسال پانزدهمین سال برگزاری در سراسر کشور ایران اسلامی و نهمین سال متوالی جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در استان قزوین است.

وی افزود: همه در این ایام در انتظار خادمان امام رئوف به‌عنوان سفیران امام رضا(ع) هستند چرا که جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در این سال‌ها سنگ بنای مفهوم و حقیقتی به نام زیارت از راه دور و اتصال قلوب دلدادگان و عاشقان حضرت رضا(ع) به امام را از فرسنگ‌ها دورتر از مرقد شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) نهادینه کرده است.

کرمی با بیان اینکه بیش از پنج ماه از هماهنگی‌های جشن‌های مردمی در استان می‌گذرد، گفت: والاترین رسالت کاروان‌های زیر سایه خورشید حضور در دورترین نقاط از مراکز استان‌ها و روستاهای صعب‌العبوری که مردم آن مناطق امکان سفر به مشهد و زیارت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) را ندارند، است.

پویش هر چه دارم از تو دارم

وی با اشاره به اجرای پویش مردمی «هر چه دارم از تو دارم» عنوان کرد: این پویش به منظور ایجاد فضای معنوی جهت زیارت امام هشتم در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.

کرمی گفت: اگر عاشقان خاندان امامت و به ویژه امام هشتم ایده و خلاقیتی برای برگزاری جشن های بزرگ زیر سایه خورشید داشته و یا قصد خدمت به کاروان های زیر سایه خورشید را دارند می توانند با ثبت نام خود دبیرخانه جشن ها را یاری نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها