تبریز- آیین گرامیداشت حماسه سوم خرداد در سالن شهید آوینی سپاه شبستر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۱۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امام جمعه شبستر در این آیین گفت: در حماسه خرمشهر امدادهای غیبی حضور داشت و به همین خاطر علی رغم محاسبات نظامی و علمی و تجهیزات، عده و عده دشمن لشکر اسلام در عملیات حماسه افریدندو فتح خرمشهر از مصادیق بارز امداد الهی در دفاع مقدس بود و با حساب‌ و کتاب‌های دنیوی و نظامی نیز این موضوع میسر بود.

حجت الاسلام کیانی اضافه کرد: حماسه مردم در آزادسازی خرمشهر نشان داد که قدرت استعمارگران پوشالی است و این فرهنگ ایثار و شهادت بود که در مردم نهادینه و موجب شکست دشمنان شد.
وی با بیان اینکه دست یاری خداوند همواره در طول تاریخ همراه مردم مسلمان است گفت: یاری خداوند همان امداد غیبی است که در دوران دفاع مقدس بارها شاهد آن بودیم و ازجمله در حماسه آزادسازی خرمشهر بر همگان عیان شد.
حجت‌الاسلام کیانی بیان داشت: سوم خرداد روز مقاومت، پایداری، ایستادگی، نترسیدن از دشمن، شکستن ابهت پوشالی نظام‌های استکباری و روز غرور همه ما است که با پایداری خود و امداد غیبی و الهی توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم.
 

فرمانده سپاه شبستر نیز در این آیین با گرامیداشت حماسه سوم خرداد گفت: فرماندهی، مدیریت خلاق و متفاوت با شیوه‌های رایج جهانی، ولایتمداری مردم و رزمندگان، صلابت و شجاعت مثال زدنی، بصیرت دینی و سیاسی مردم در دوران دفاع مقدس  رموز پیروزی در عرصه‌های سخت است.

بهمن داستان افزود: امام خمینی(ره) تمام این پیروزی‌ها را مرهون عنایت خداوند می‌داند و از هر میدانی که عبور کردیم متصل به خدا بودیم و رمز عبور ایمان رزمندگان بود. وبرهمین مبنا حضرت امام(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.
 
ارسال نظرات