خبرهای داغ:
همدان-فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به تلاش دشمن برای فراموشی این روز و آرمان‌های آن گفت: خرمشهر امروز باور‌ها و اعتقادات و بصیرت مردم است که دشمن آن را نشانه رفته و به دنبال سقوط آن است.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۸۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

سرهنگ والی راستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر این روز را نقطه عطفی عبرت آموز در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: طبق نامگذاری که از این روز در تقویم ملی کشورمان صورت گرفته، سوم خرداد روز مقاومت، ایثار، شهادت و حماسه آفرینی‌های رزمندگان ولایی و الهی است.

وی افزود: تمام معارف دفاع مقدس را می‌توان در خرمشهر و عملیات آزادسازی آن روایت کرد و در واقع خرمشهر آیینه ومظهر تمام دوران دفاع مقدس است.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در هیچ کجای جنگ نمی‌توان مثل خرمشهر مسئله دفاع و مقاومت را طرح کرد و اگر بخواهیم یک روز از تاریخ جنگ را روز شادی بزرگ مردم ایران بدانیم و به عظمت آن افتخار کنیم باید روز آزادسازی خرمشهر را انتخاب کنیم.

وی گفت: سخن امام راحل مبنی بر اینکه «خرمشهر را آزاد کرد»؛ یک درس و الگوی تاریخی برای ملت‌های مقاوم و جریان مقاومت اسلامی در منطقه است.

راستی بیان داشت: عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، شکست توهین‌آمیز و تحقیر واقعی دولت صدام و جبهه جهانی حامیان او بود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای فراموشی این روز و آرمان‌های آن گفت: خرمشهر امروز باور‌ها و اعتقادات و بصیرت مردم است که دشمن آن را نشانه رفته و به دنبال سقوط آن است.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان بیان داشت: دشمن با طراحی یک جنگ ترکیبی، به دنبال تسلط بر اذهان و جهت دادن به آن در مسیر تقابل با نظام اسلامی است.

وی با اشاره به ترور مدافع حرم، پاسدار شهید «حسن صیاد خدایی» اظهار داشت: این ترور بزدلانه یک وجه از جنگ ترکیبی دشمنان با نظام اسلامی است که در راستای ایجاد موازنه وحشت به نفع رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

راستی گفت:  دست برتر ایران در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای، جبهه استکبار و متهم اصلی، رژیم صهیونیستی را به انجام چنین جنایات احمقانه وادار ساخته است.

وی همچنین اظهار داشت: واضح است که این اقدامات، خللی در اقتدار منطقه‌ای ایران و امنیت ملی کشورمان ایجاد نخواهد کرد و قطعا دشمنان پاسخ قاطع این جنایت خود را به زودی خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات