رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج گفت: "مقاومت فعال" راهبرد مقابله با استکبار است.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۶۰
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور سردار عباس مطهری رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج در هیئت رزمندگان سیدشهدا سرخه برگزار شد.

سردار مطهری در سالروز گرامیداشت حماسه سوم خرداد ابتدا به نقش رزمندگان شهرستان سرخه در عملیات های مختلف و همچنین فتح خرمشهر اشاره کرد.

او افزود: مقابله طاغوت با جبهه حق بر سه پایه فروپاشی داخلی، نابود کردن اقتصاد ایران و حمله نظامی است.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج با بیان اینکه ما در مقابل استکبار راهبرد مقاومت فعال را دنبال می کنیم، گفت: امروز می بینم حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان نتیجه راهبرد فعال هستند.

مطهری در ادامه اضافه کرد: فرهنگ متعالی رمز پیروزی ما در جنگ بود و امام هدف گذاری اش توحیدی بود.

او با اشاره به نقشه های دشمن در خلق منافقین و مجاهدین خلق و فتنه های مختلف جهت فروپاشی داخلی بیان داشت: اقتصاد ایران به علت اینکه علوم انسانی ما اسلامی نیست و فرهنگ اقتصادی ما اسلامی نیست، بیمار است.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج تصریح کرد: امروز دولت به دنبال جراحی اقتصادی است و مردم باید صبر پیشه کنند تا موفقیت حاصل شود.

مطهری خاطرنشان کرد: در زمان شروع جنگ نهضت آزادی و جریان بنی صدر عامل جنگ بودند چون دشمن احساس ضعف را در ما لمس کرد ما باید با روش دفاع مقدسی و جهاد تبیین بر مشکلات غلبه نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها