خبرهای داغ:

گلزار شهدا سرخه به عطر گلاب عطرافشانی شد

به مناسبت سوم خرداد بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) قبور پاک شهیدان را عطرافشانی و گلباران کردند.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۰۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با سالروز فتح خرمشهر جمعی از بسیجیان و اعضای حلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه جهت غبارروبی، گلباران و تجدید میثاق با شهدا در این برنامه حضور یافتند.

این برنامه با پیاده روی از پایگاه به سمت گلزار شهدا و روایتگری محمد ادهم روایتگر و از رزمندگان دوران دفاع مقدس همراه بود.

محمد ادهم در جمع بسیجیان در کنار قبور پاک شهیدان عرض تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر؛ روز پیروزی خون بر شمشیر، یاد و خاطره شهدای بیت المقدس از جمله شهید حسن خدامی، شهید محمد رضا ابراهیمی، شهید حسن عربی، شهید محمدعلی (محمد حسین) احسانی و علی اصغر کلامی را گرامی داشت.

او در سخنان خود نظام جمهوری اسلامی را به درختی که در روزهای اول انقلاب این نهال کاشته شد، اگر پایی به آن برخورد می کرد شکسته می شد، تشبیه کرد.

رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه اضافه کرد: دشمنان می خواستند این نهال را بشکنند اما با جاری شدن خون شهدا در کنار این نهال، این نهال روز به روز قوی تر و بزرگتر می شود.

ادهم خاطرنشان کرد: آن نهال دیروز؛ درخت تنومند امروز است که با این بادها، طوفان ها، زلزله ها و توطئه های استکباری نمی شکند.

گفتنی است این روایتگر در پایان خواهران بسیجی را به تامل در وصیت نامه های شهدا و خواندن زندگینامه و یا وصیت نامه آنان تشویق کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار