کد خبر: ۹۴۳۵۱۵۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ:محمدرضا دشتی زاده ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: فتح خرمشهر، آئینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است، این روز یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: ۱۴ و ۱۵ خرداد دو روز تاریخی و بسیار مهم در تقویم انقلاب اسلامی است که باید بزرگداشت آن مورد توجه قرار گیرد، ارتحال امام بزرگوار غمی جانکاه بود که همچنان تازه است، امام حق حیات به گردن ملت ما دارد، او کاری کرد که انبیا الهی انجام دادند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: این عظمت و اقتدار انقلاب را مدیون امام و شهدایی مانند شهدای ۱۵ خرداد هستیم که به ندای ایشان لبیک گفتند، به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در جزیره خارگ برنامه‌ها و مراسم ویژه ای برگزار می‌شود.

دشتی زاده گفت: در زمینه نوسازی شبکه برق این جزیره اقدامات بسیار مؤثری صورت گرفته است و در تابستان سال جاری برق پایدار خواهیم داشت، در زمینه ترمیم آسفالت خیابان طالقانی تأخیر زیادی صورت گرفته و نیاز است در این زمینه اداره برق اقدام عاجل به عمل آورد.

نماینده عالی در بخش ویژه خارگ خاطر نشان کرد: در زمینه سیستم‌های سرمایشی مکان‌های ورزشی جزیره خارگ اعتبارات لازم تخصیص داده شده است که نیاز است با توجه به نزدیکی به فصل تابستان اقدام لازم در این زمینه صورت بپذیرد.

دشتی زاده با اشاره به نظارت مستمر بر بازار جزیره خارگ افزود: با اقدامات صورت گرفته توسط این بخشداری با همکاری و افزایی بازاریان خارگ کمبود کالای اساسی در این جزیره وجود ندارد، همچنین نماینده صمت نسبت به نظارت مستمر بر بازار ادامه دهند.

بخشدار ویژه خارگ افزود: اقدامات بسیار مناسبی در سطح این جزیره با توجه به شرایط خاص جغرافیایی خارگ و با توجه به مهاجر پذیر بودن این منطقه برای کنترل بیماری کرونا صورت گرفت اما باید آگاه باشیم که پاندمی کرونا در ایران هنوز پایان نیافته است، با توجه به شرایط موجود، هنوز هم تاکید ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون است.

دشتی زاده در پایان یادآور شد: برنامه‌های سال جاری توسط برخی دستگاه‌های اجرایی به این بخشداری ارسال نشده و این موضوع پذیرفتنی نیست که دستگاهی در این دولت برنامه نداشته باشد، شاهد هستیم برخی مدیران در جلسه شورای اداری حضور ندارند، از سوی مدیران کل دلایل عدم حضور مدیر مربوطه در شورای اداری پیگیری خواهد شد، قابل قبول نیست مدیری در جلسه‌ای که در ماه یک بار برگزار می‌شود حضور نداشته باشد.

ارسال نظرات