ماهواره اروم‌ست جلوه‌ای از توانمندی جوان ایرانی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ماهواره اروم‌ست یک نماد بارز و جلوه‌ای از توانمندی جوان ایرانی است.
کد خبر: ۹۴۳۵۲۶۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در 4 خرداد یادواره شهدای روحانی که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در سفر استانی اخیر رئیس جمهور به آذربایجان غربی ماهواره اروم‌ست که حاصل تلاش جوانان این مرز و بوم است، رونمایی شد.

وی با بیان اینکه، ماهواره اروم‌ست، با بالاترین رزولوشن تصویری قابلیت این را دارد، که حداکثر با ۶۰۰ هزار دلار در مدار زمین قرار گیرد، اضافه کرد: این ماهواره بسیار کم‌هزینه‌تر از نمونه‌های مشابه خارجی است.

شهسواری با بیان اینکه در آئین رونمایی جوانان مبتکر و فناور ارومیه‌ای در ارتباط با هواپیماهای فوق سبک، پهباد و ماهواره توضیحاتی دادند، اضافه کرد: جوانان ایران اسلامی در عمل ثابت کرده‌اند که توانمند و خلاق هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه استان در زمینه‌‍‌های مختلف ظرفیت‌های زیادی دارد، بر ضرورت فعال‌سازی این توانمندی‌ها و بهره‌برداری از آنها در راستای رشد، توسعه استان و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در هفته گذشته میزبان رئیس جمهور، وزرا و معاونان بود، ادامه داد: این نخستین سفر استانی رئیس دولت سیزدهم به استان بود، که مصوبات زیادی را در برداشت، امید است با همت مدیران استانی به همه آنها جامه عمل پوشانده شود.

شهسواری ضمن تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت مردمی در مدیریت امور از اهتمام دولت به استفاده از این ظرفیت گرانقدر خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تلاش می‌شود، که مردمی‌سازی دولت با شناسایی و به کارگیری ظرفیت مردم در حوزه‌های مختلف تحقق پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار