خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی گفت: شهداء آیه‌های روشن انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۳۲
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

به گزارش بسیج از خوی، همزمان با هفته ایثار و مقاومت سردار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی به همراه حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی از خانواده شهید میرمحرم موسوی که از شهدای عملیات بیت المقدس بود دیدار کردند.

سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی در این دیدار بیان کرد: همه ما در مقابل شهدا مسئولیت داریم و عظمت، تقدس شهدا و خانواده شهدا باید برای همیشه حفظ شود.

وی بیان کرد: شهدا آیه های روشن انقلاب ما و نشانه بزرگ برای تشخیص راه از بیراهه هستند و بزرگداشت نام و یادشان مهمترین وظیفه ماست و همه تلاش ما برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست و در این راستا از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم.

علایی خاطر نشان کرد: شهیدان والامقام نماد استقامت، پایداری و اقتدار ملت و ایران هستند و همه تلاش دشمنان برای حذف نام شهداست و تلاش ما برای حفظ یاد و نام شهیدان در فرهنگ مردم این جامعه است.

حجت الاسلام شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خوی در این آئین گفت: هوشیاری و بیداری نسل جدید و جوان امروز بسیار مهم است و باید در این عرصه تلاش شود و با بهره‏‌گیری از سیره شهدا زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) باشیم.

در پایان این دیدار از خانواده شهید میرمحرم موسوی که در عملیات بیت المقدس به فیض شهادت نائل آمده بود قدردانی و تجلیل شد.

ارسال نظرات