خبرهای داغ:

یادمان‌های شهدای سردشت آماده حضور زائران راهیان نور است

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت: اقدامات لازم برای ساماندهی و آماده سازی سه یادمان شهدای این شهرستان برای ورود زائران کاروان‌های راهیان نور انجام شده است.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۳۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

به گزارش بسیج از سردشت، سرهنگ پاسدار جبار فصاحت 5 خرداد در جریان بازدید از یادمان‌های شهدای سردشت، اظهار کرد: این شهرستان دارای سه یادمان « شهدای بلفت»، « شهید زین‌الدین یا دارساوین » و «بمباران شیمیایی» است و هر ساله زائران زیادی از این یادمان‌ها بازدید می‌کنند.

وی افزود: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بازدیدی از این یادمان‌ها انجام نگرفت و به همین خاطر نیازمند سامادهی و فضاسازی برای حضور زائران بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت ادامه داد: در این راستا برای آماده سازی هر یادمان ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص یافت.

سرهنگ فصاحت اضافه کرد: یادمان « شهدای بلفت » روشنایی، تامین آب شرب و بهسازی راه دسترسی و پارکینگ نیاز داشت که همه این موارد با همکاری ادارات برق، آبفا و راهداری شهرستان رفع و تکمیل شد.

وی بیان کرد: همچنین خادمینی از اقصی نقاط کشور برای هر ماه به تعداد ۱۲ نفر اعلام آمادگی کرده‌اند که به صورت افتخاری و داوطلبانه در این یادمان‌ها حضور داشته باشند.

فصاحت با بیان اینکه این یادمان‌ها هم اینک آماده حضور زائران کاروان های راهیان نور است، گفت: از شهرهای مختلف کشور هماهنگی های لازم با این شهرستان انجام شده است، تا زائران برای بازدید و زیارت به این مناطق اعزام شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار