خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

یکی از خرمشهرهای امروز جنگ اقتصادی و تحریف است

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: یکی از خرمشهرهای امروز که مقام معظم رهبری فرمود جنگ اقتصادی و تحریف است که باید درست روایت کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۵۷۲۶
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابراهیم بختیاری در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تجلیل از ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه فتح خرمشهر در میان ناباوری محافل نظامی و بین‌المللی دنیا اتفاق افتاد، اظهار کرد: به قدری این فتح غیرممکن بود که صدام گفت اگر ایران خرمشهر را فتح کند من کلید بصره را به او می‌دهم.

وی افزود: نصرت الهی شامل حال ما شد و با ورود نیروهای مردمی و بسیج در سوم خرداد ماه نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس رقم خورد و اراده الهی بر این امر تعلق گرفت.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به فرموده امام راحل و با بیان اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: با اراده الهی، حضور نیروهای مردمی و استقامت ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک ایران اسلامی از کشور جدا نشد.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی هم می‌توانیم پیروز میدان در جنگ نابرابرانه شویم، ادامه داد: جراحی بزرگ اقتصادی دولت سیزدهم اقدام شجاعانه‌ای بود که انجام شد و باید این مهم تبیین شود چراکه در غیر اینصورت دشمن آن را به تعبیر خود روایت خواهد کرد.

بختیاری افزود: امروز همه تئوریسین‌های اقتصادی بر این امر اذعان دارند که تنها راه مقابله با قاچاق آزادسازی قیمت‌ها است و همه ما موظف هستیم به دولت کمک کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مشکلات هست اما حرکت رو به رشد هم وجود دارد، گفت: بازسازی این امر نیازمند برنامه‌های میان مدت و بلند مدت است.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه متاسفانه گاهی عده‌ای از برخی تریبون‌ها با دشمن همراهی می‌کنند، افزود: حاصل این جراحی اقتصادی، سلامتی مستمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتقاء رتبه اقتصادی ایران به جایگاه 19 جهان دستاورد بزرگی است، گفت: همه ما وظیفه داریم این خدمات را تبیین کنیم و دولت را در این کار بزرگ همراهی کنیم تا به هدف برسیم.

بختیاری تصریح کرد: یکی از خرمشهرهای امروز که مقام معظم رهبری فرمود جنگ اقتصادی و تحریف است که باید درست روایت کنیم چراکه دشمن از منافذ وارد می‌شود و با کانال‌های اطلاع‌رسانی که در اختیار دارد آنگونه که خودش می‌خواهد حقایق را وارونه جلوه می‌دهد و با تحریف روایت می‌کند.

امیر سرتیپ دوم محمد جوادی از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز در ادامه به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس وآزادسازی خرمشهر پرداخت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات