جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین :

محرومیت زدایی یکی از مهم‌ترین ماموریت های بسیج در کشور است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت : از ماموریتهای اولویت دار بسیج در کشور ، سازندگی و محرومیت‌زدایی بر اساس سند اعتلای ده ساله بسیج است.
کد خبر: ۹۴۳۵۸۰۶
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اهم ماموریت‌های سازمان بسیج گفت: از ماموریتهای اولویت دار بسیج در کشور ، سازندگی و محرومیت‌زدایی بر اساس سند اعتلای ده ساله بسیج است.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم توجه به این سند بیان کرد: سند اعتلای ده ساله بسیج مبنای برنامه‌ ریزی ده ساله نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بوده و تمامی ماموریتهای آتی نمایندگی نیز مبتنی بر این سند خواهد بود.
محمدی شاهرودی بیان کرد: گفتمان سازی، تمدن سازی نوین اسلامی، تقویت معنویت، صیانت از بسیج و جلوگیری از نفوذ فرهنگی سرلوحه کار نمایندگی ولی فقیه در بسیج است.
وی تاکید کرد: بصیرت معنوی و سیاسی باید در بین آحاد مختلف جامعه به ویژه بسیجیان گسترش یابد و شبکه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دنبال گسترش این امر مهم در کشور است.
شاهرودی آسیب‌های جامعه در حوزه فضای مجازی را بسیار زیاد دانست و بیان کرد بسیج برای جلوگیری از این آسیبها تمهیداتی اندیشیده است.

 

تاکید بر لزوم توجه به استفاده حداکثری از ظرفیت بیست میلیونی بسیج در کشور

نماینده ولی فقیه در استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه سازمان بسیج برگرفته از بطن جامعه است، اظهار کرد: بسیج بخشی از بطن جامعه بوده و هر جا از ظرفیت بسیج استفاده شد نهایت بهره را بردیم که نمونه بارز آن طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است که با قدرت در کشور اجرایی شد.
آیت‌الله رسول فلاحتی بسیج را قوای تشکیل دهنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: بسیج قوام سپاه است زیرا بسیاری از اقدامات سپاه به مانند سازندگی و محرومیت‌زدایی توسط بسیج انجام می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم توجه به استفاده حداکثری از ظرفیت بیست میلیونی بسیج در کشور بیان کرد: دشمن در تلاش برای نابودی و کم جلوه دادن نقش بسیج در کشور است.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان یکی از ماموریت مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی را تقویت سازمان بسیج دانست و تصریح کرد: ماموریت بسیج، سپاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت و گسترش بسیج است چون همه موفقیت‌های کشور برگرفته از ظرفیت و توان بسیج می‌باشد.
فلاحتی با اشاره به نقش سازندگی بسیج پس از دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیج و بسیجیان بعد از دوران دفاع مقدس پای‌کار ساخت کشور آمده و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را تشکیل دادند.
وی با بیان اینکه بسیج باید ولایت پذیری را در جامعه به ویژه در محلات مختلف گسترش دهد، افزود: فطرت ملت ما پاک بوده و آحاد مختلف جامعه غرق در ولایت هستند ولی برای گسترش این امر باید ایمان به خدا و انقلاب، مرید و مطیع رهبری بودن را در بین نوجوانان و جوانان رواج دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان سرانه مطالعه در کشور را بسیار پایین دانست و بیان کرد: بسیج باید با انجام برنامه های فرهنگی به رشد سرانه مطالعه در کشور کمک نماید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات