خبرهای داغ:

ثبت‌نام مدارس مجتمع پسرانه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم آغاز شد

مدیر عامل مجتمع پسرانه امام علی بن ابیطالب(ع) از ثبت‌نام مدارس این مجتمع در مقاطع دبستان متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۲۹
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

مهندس حمید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به اینکه مجتمع آموزشی امام علی بن ابیطالب(ع) با چهار مدرسه فعالیت‌های آموزشی را در یک دوره 12 ماهه و یک دوره 12 ساله دنبال می‌کند، اظهار کرد: زمانی که دانش‌آموزان وارد این مجموعه می‌شوند برای 12 ماه آن‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه مجتمع پسرانه امام علی بن ابیطالب(ع) برای سه ماه تابستان نیز برنامه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی و آموزشی را درنظر گرفته است، عنوان کرد: تلاش ما این است که در یک دوره 12 سال و به عبارتی در طول دوران تحصیلات مقدماتی، دانش‌آموزان توانمندی را تحویل جامعه دهیم.
ثبت‌نام مدارس مجتمع پسرانه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم آغاز شد

مدیر عامل مجتمع پسرانه امام علی بن ابیطالب(ع) از تاسیس این مجتمع در سال 1380 یاد کرد و گفت: اکنون در این مجتمع 490 دانش‌آموزان درحال تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزش خانواده به صورت تخصصی ویژه اولیا، آموزش آداب و مهارت‌های زندگی، مشاوره فرد به فرد با دانش‌آموزان، طراحی و اجرای برنامه تحصیلی سالانه از جمله ویژگی‌های این مجتمع است.

محبی عنوان کرد: برگزاری دوره‌های تفریحی و ورزشی، دوره‌های تخصصی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، برنامه مراقبت علمی و زندگی اجتماعی، برگزاری دوره‌های آموزشی مکانیک، حسابداری، زبان، خوشنویسی، داستان‌نویسی، تحقیق و پژوهش، رباتیک و خلاقیت از جمله دیگر فوق برنامه‌های مدارس مجتمع پسرانه امام علی بن ابیطالب(ع) است.

مدیر عامل مجتمع پسرانه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: دریافت لوح زرین فعالیت‌های پرورشی و تربیتی استان، کسب بیش از 40 رتبه ناحیه‌ای در حوزه مسابقات قرآنی، دریافت رتبه نخست تئاتر صحنه‌ای در سطح استان و کسب رتبه برگزیده پروشی استان در پنج سال متوالی از جمله موفقیت‌های این مجتمع است.

وی خاطرنشان کرد: دبستان علی بن ابیطالب (ع) واقع در خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید مدرس، انتهای کوچه یک با شماره تلفن تماس ۰۲۵۳۶۶۷۳۸۴۵ پاسخگوی مراجعه کنندگان است.

محبی عنوان کرد: مدرسه ویژه متوسطه اول با شماره تماس ۰۲۵۳۶۶۵۶۲۶۲ ، مدرسه ویژه متوسطه دوم با شماره ۰۲۵۳۶۶۵۶۲۶۱ و هنرستان امام علی بن ابیطالب(ع) نیز با شماره تماس ۰۲۵۳۶۶۶۷۰۷۶ پاسخگوی مخاطبان است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مجتمع پسران به نشانی kosarqom.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار