خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان:

مسئولین باید صادقانه به مردم خدمت‌رسانی کنند

همدان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با اشاره به اینکه مسئولین باید صادقانه به مردم خدمت‌رسانی کنند، گفت: مدیران باید با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق برای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم تلاش کنند.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۷۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن رضانیا در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: شهرستان کبودراهنگ با مردمان ولایتمدار لایق بهترین مسئولین و خدمات هستند.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب فرماندار جدید کبودراهنگ، گفت: از سیاست‌های دولت سیزدهم و استاندارهمدان انتخاب مدیران بومی و سپردن مدیریت‌ها به افراد بومی در استان است و تاکنون هم این‌چنین بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان یادآور شد: دکتر مسلم غلامی؛ چهره‌ای انقلابی، پای کار، توانمند، با تجربه، پاکدست و از همین دیار است، و از او خواسته‌ایم که همگام و همراه امام جمعه و نماینده باشد.

وی خطاب به فرماندار جدید کبودراهنگ گفت: بانوان و جوانان ظرفیت‌های خوبی هستند که باید به بهترین‌ نحو از آن‌ها استفاده کرد و جوانانی را برای مسئولیت‌های آینده در حوزه های  مختلف تربیت کنید.

رضانیا با بیان اینکه با کمک هم و با استفاده از ظرفیت‌ها برای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت شهرستان باید تلاش کنیم، تاكید كرد: با توجه به شرایط خاص حاكم بر كشور، فرمانداران باید همه همت خود را برای خدمت بیشتر به مردم و جلب رضایتمندی آنان بكار گیرند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین باید صادقانه به مردم خدمت‌رسانی کنند، تاکید کرد: مدیران باید با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق برای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم تلاش کنند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات یدالله ابراهیم‌خانی، مسلم غلامی به عنوان فرماندار شهرستان کبودراهنگ معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات