خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه نهاوند گفت: دولتمردان باید در مسیر خدمت به مردم شب و روز نشناسند و اگر در این مسیر موفق شدند، یقین بدانند که ذخیره دنیا و آخرت می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۲۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نهاوند  ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی دولت و مسئولین در زمینه امور یارانه‌ها اظهار داشت: این امر مسئله روز کشور است، کار بسیار لازم و ضروری است که رهبرمعظم انقلاب و مجلس هم آن را تصویب کردند.

وی افزود: هر کسی ذره‌ای شمه سیاسی داشته باشد، می‌داند که این موضوع به نفع مردم است، گرچه در همین شرایط دشمنان آرام نمی‌نشیند تا از این آب گل آلود ماهی مقصود را بگیرند.

امام جمعه نهاوند گفت: آنچه که از من و شما مسئول می‌ماند، خدمت به مردم است و این مسئولیت‌ها، مسیرها و این فرصت‌ها همه تمام می‌شوند.

وی افزود: فرصت را غنیمت بشماریم و بیشتر به مردم خدمت کنیم برای مردم خوبی که انصافاً برای این انقلاب و اسلام سنگ تمام گذاشتند، از جمله خانواده‌های شهدا، ایثارگران و عزیزانی که بیشترین لطمه را خوردند و کمترین توقع را داشتند.

مغیثی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) بیان داشت: دولتمردان باید در مسیر خدمت به مردم شب و روز نشناسند و اگر در این مسیر موفق شدند، یقین بدانند که ذخیره دنیا و آخرت می‌شود.

وی بیان کرد: جای نماینده در این مراسم خالی است و باید تدبیری می‌شد که ایشان هم برای اتحاد و تقویت وحدت در شهرستان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات