خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان:
همدان-معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: فرمانداران نقطه وصل مردم با نظام هستند و فرماندار جدید نهاوند باید فضای همکاری و دوستی را در شهرستان فراهم کند.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۲۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن رضانیا در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند و آئین تکریم فرماندار این شهرستان اظهار داشت: حجت الاسلام مغیثی، امام جمعه نهاوند سرمایه بزرگی برای شهرستان نهاوند است و مردم نهاوند باید قدر این سرمایه معنوی را بدانند.

وی با اشاره به اجرای طرح مردم‌سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن گفت: اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن حرکت به سمت تحقق عدالت اجتماعی صبا با اجرای این طرح در آینده‌ای درخشان در انتظار مردم خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان افزود: این طرح یک اقدام شجاعانه بود و برای اجرای این طرح همه ما باید کمک و روشنگری کنیم و هر کسی در هر جای قرار دارد باید به کمک دولت به شتابد، امروز و در این شرایط دشمن با همه توان رسانه‌ای به میدان آمده که مردم را از نظام جدا کند و امروز نظام ما بیشتر از هر موقعیتی به کمک مردم نیاز دارد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن حرکت به سوی تحقق عدالت اجتماعی است و باید اجرا شود و همه ما تکلیف و وظیفه داریم به نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کنیم و به قطع آینده‌ای درخشان در انتظار مردم خواهد بود.

رضانیا با اشاره به انتصاب فرماندار جدید نهاوند بیان کرد: سیاست‌های دولت و شخص استاندار انتخاب مدیران بومی و سپردن مدیریت‌ها و افراد بومی در استان است و تاکنون هم این چنین بوده است؛ فرمانداران نقطه وصل مردم با نظام هستند و فرماندار جدید نهاوند باید فضای همکاری و دوستی را در شهرستان فراهم کند.

وی اظهار داشت: دکتر سلگی به عنوان سرپرست فرمانداری نهاوند در شرایط دشواری مسئولیت را پذیرفت و تلاش‌های بی‌وقفه ایشان در راستای پیشرفت شهرستان نهاوند از چشم همگان پوشیده نیست، اما احساس می‌شد در شرایط جدید یک فرد تازه نفس برای ادامه راه جایگزین شود و اهداف دولت مردمی سیزدهم را در شهرستان پیاده کند و آقای احمدوند که به عنوان سکان‌دار و مجری اهداف دولت مردمی در شهرستان آغاز به کار خواهد کرد، ایشان نیز از چهره‌های انقلابی پای کار، توانمند، پاک دست و از همین دیار هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان خاطرنشان کرد: ضرغام احمدوند نه کیسه‌ای دوخته و نه چشمی به منافع دارد از او خواستم که همگام و همراه امام جمعه باشد و به عنوان مقام ارشد اجرایی در شهرستان با حفظ جایگاه مردم شهرستان به عنوان نقطه وصل مردم و نظام خدمت خود را بدون حاشیه و بدون وقف در فضای وحدت و انسجام و بافت هم فکری نخبگان و البته نماینده مردم نهاوند در مجلس ادامه دهد.

وی خطاب به فرماندار جدید نهاوند گفت: بانوان و جوانان گام دوم انقلاب ظرفیت‌های خوبی هستند که باید به بهترین نحو از آن‌ها استفاده کرد و جوانان گام دوم انقلاب را برای مسئولیت‌های آینده تربیت کنید.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات جعفر سلگی سرپرست فرمانداری، ضرغام احمدوند به عنوان فرماندار شهرستان نهاوند معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات