خبرهای داغ:
سردار فدا:

علی‌رغم همه دشمنی‌ها در عرصه‌های مختلف پیشرفت کردیم

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: علی رغم همه دشمنی‌ها و توطئه‌های ضدانقلاب ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت کردیم اما گاهی خودمان این پیشرفت‌ها را باور نمی‌کنیم چرا که دشمن در نبرد رسانه‌ای و جنگ شناختی تلاش می‌کند با برجسته نشان دادن ضعف‌ها نقاط قوت را از دید مخاطب و عموم مردم مخفی نگاه دارد.
کد خبر: ۹۴۳۶۳۵۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

به نقل از خبرگزاری بسیج از چادگان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم اختتامیه همایش پاسداران رزمنده شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت اظهار کرد: کم‌و‌کاستی‌ها را به خاطر انقلاب و اسلام تحمل می‌کنیم چرا که ما در زندگی پاسداری و بسیجی با خدای خود معامله کرده‌ایم.

وی افزود: وقتی دوران دفاع مقدس را یاد می‌کنیم به حال خوب آن دوران غبطه می‌خوریم پس باید مراقبت کنیم آن دوران با ارزش را ارزان نفروشیم.

فدا ادامه داد: با هر خط، گروه و جناح سیاسی همه ید واحده هستیم و امروز انقلاب و اسلام به حضور و مشارکت ما بیش از زمان جنگ نیاز دارد و اتفاقات منطقه و شرایطی که حادث می‌شود ما را بر آن می دارد که انسجام و وحدت خودمان را بیشتر حفظ کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به تاثیر فضای مجازی بر سبک زندگی جـوانان گفت: علی رغم همه دشمنی‌ها و توطئه‌های ضدانقلاب ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت کردیم اما گاهی خودمان این پیشرفت‌ها را باور نمی‌کنیم چرا که دشمن در نبرد رسانه‌ای و جنگ شناختی تلاش می‌کند با برجسته نشان دادن ضعف‌ها نقاط قوت را از دید مخاطب و عموم مردم مخفی نگاه دارد.

وی افزود: با هدایت‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب امروز اقتدار، عظمت، شرافت و عزت را داریم و ملت‌های مسلمان منطقه ایران را ام‌القرای خودشان می‌دانند و به کشور ما تکیه می‌کنند.

فدا با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیستی که روزی با غلبه بر کشورهای عربی بلندی‌های جولان را گرفت اما الان در مقابل حزب الله نمی‌تواند مقابله کند و درخواست آتش بس می‌دهد، مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی به سمت کشورهای اروپایی شدت گرفته است و دور خودشان را دیوار کشیده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: کار آمریکا به جایی رسیده که شبانه بدون اینکه نگهبانان افغانستانی متوجه شوند از ترس تجهیزات جنگی را جا می‌گذارند و از پایگاه بگرام فرار می‌کنند.

وی افزود: ایران در ابعاد مختلف پیشرفت کرده است و اگر کم و کاستی وجود دارد به خاطر عدم توجه به ظرفیت‌های داخل کشور است.

همایش پاسداران رزمنده شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت، به مدت دو روز در چادگان برگزار شد.

 خاطره گویی رزمندگان از دوران حضور در جبهه‌های نبرد، جلسه بصیرتی جهاد تبیین، نمایش رادیویی و پیاده‌روی از جمله برنامه‌های اجراشده در این همایش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار