پویش «همه خادم الرضاییم» در سرخه برگزار می شود

به مناسبت دهه کرامت پویش «همه خادم الرضاییم» به همت پایگاه های مقاومت بسیج در سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۶۵۴۰
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت خانم فاطمه معصومه (س) و روز دختر ویژه برنامه های متنوعی به همت بسیجیان پایگاه حضرت علی بن ابیطلب (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

در حاشیه این برنامه ها محمودی جوادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطلب (ع) اظهار کرد: با هدف بزرگداشت دهه کرامت مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در مسجد حضرت علی بن‌ ابیطالب (ع) با همکاری پایگاه برادران و خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین اشرف امام جماعت مسجد و مولودی خوانی جعفر غلام از مداح اهل بیت (ع) برگزار شد.

او افزود: همچنین به همت بسیجیان تزئینات و فضا آرایی در شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) در مسجد انجام گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطلب (ع) در ادامه اضافه کرد: برگزاری جلسه مشترک بین هیئت امنای مسجد امام علی ابن ابیطالب (ع) و پایگاه برادران جهت برنامه های دهه کرامت و اوقات فراغت تابستانه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

جوادی بیان داشت: با نزدیک شدن به فصل تابستان نام نویسی مهد قرآنی الزهرا (س) در پایگاه فاطمه الزهرا (س) آغاز شده و تمامی دختران و  پسران در گروه سنی ۳ تا ۶ سال می توانند در روز های یکشنبه و چهارشنبه در پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در مهد قرآنی شرکت نمایند. علاقمندان جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۵۱۲۴ ۳۰۴ ۰۹۳۵ تماس بگیرند.

او در ادامه گفت: به مناسبت دهه کرامت با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران در نظر داریم پویش «همه خادم الرضاییم» را با یاری بسیجیان برگزار نماییم. جهت شرکت در این پویش برادران و خواهران نوجوان می‌توانند عبارت «همه خادم الرضاییم» را روی کاغذی نوشته و آن را به دست بگیرند و تصویر آن را ارسال کنند همچنین می‌توانند کلیپ، پادکست، نقاشی، نامه به امام رضا (ع)، عکس‌نوشته، دابسمش، فیلم کوتاه و غیره با محوریت هشتگ #همه_خادم_الرضاییم را تولید کرده و تا تاریخ ۱۸ خرداد ماه در پیام رسان ایتا به شماره 9912209209 ارسال نمایند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطلب (ع) در خاتمه گفت: به قید قرعه در شب میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در مسجد امام علی ابن ابی‌طالب (ع) به قید قرعه به ۸ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار