رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی:

برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها باید تلاش کنیم

تبریز- رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که اسلامی شدن دانشگاه‌ها به معنای بنرزدن نیست، گفت: برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها باید تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۶۵۴۳
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمد انوری روز سه شنبه در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه تبریز، با بیان این‌که زمان بسیار زود می‌گذرد و فرصت بسیاری برای خدمت نداریم، اظهار کرد: باید در زمان کوتاه کارهای اساسی انجام داد که یکی از مهم ترین کارها، اسلامی شدن دانشگاه است و باید برای پیاده کردن آن تلاش کنیم.

وی با بیان این‌که بحث سند دانشگاه اسلامی، ابعاد مختلفی دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در فرصت پیش رو بتوانیم برای پیاده شدن این سند تمامی تلاش خود را به کار بگیریم.

انوری با اشاره به جایگاه معنوی دانشگاه تبریز، گفت: دانشگاه تبریز مشهدالشهدای دانشگاه‌های کشور بوده و ۲۲ شهید را فدای اسلام، انقلاب و ایران کرده و فضای آن معطر به پنج شهید گمنام است.

وی افزود: دانشگاه تبریز به عنوان قطب علمی دانشگاه‌های منطقه، چهره‌های برتر و شاخص علمی را نیز در خود جای داده است.

انوری از خدمات شایسته رئیس سابق دانشگاه تبریز قدردانی کرد و گفت: بنده شاهد بودم که چگونه در تصمیم گیری‌ها اخلاق را رعایت می‌کرد و دقت کامل به پاکدستی داشت و سعی می‌کرد تمامی توان مجموعه دانشگاه را به کار گیرد تا یک قدم به اهداف عالیه دانشگاه نزدیک شود.

وی در خصوص رئیس جدید دانشگاه نیز اظهار کرد: نصراله زاده در طول ۱۰ سالی که در دانشگاه حضور داشتم، یکی از عزیزانی بود که همواره همراه ما بوده و یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند به شایستگی کارها را پیش ببرد.

در این آیین از خدمات دکتر میررضا مجیدی، قدردانی و دکتر صفر نصراله زاده به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه تبریز معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار