فرمانده سپاه شازند در گفتگو با بسیج:

امام خمینی(ره) الگویی است برای تمامی ملت های ستمدیده عالم/لزوم بازخوانی مکتب و سیره روح الله

سرهنگ پاسدار رشید اکبری : بازخوانی و تبیین اصول مستند مکتب امام راحل، تنها راه مقابله با تحریف شخصیت آن بزرگوار است
کد خبر: ۹۴۳۶۷۳۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شازندسرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه شازند  در آستانه ارتحال حضرت امام(ره)در گفتگو با بسیج گفت: سی و سه سال از رحلت امام عظیم الشان انقلاب می گذرد اما راه و طریق آن عزیز سفر کرده اکنون الگویی است برای تمام ملت های بیدار شده منطقه و مستضعفان عالم. امام راحل در واقع در خانه ی محقر و ساده خود بنیانگذار انقلابی شد که خواب را از چشم مستکبران و کاخ نشین و مزدورانشان ربود و ادبیاتی را خلق کرد و راهی را نشان داد که تمام حق طلبان عالم با افتخار و به نام آن مجاهد کبیر، طی می کنند و چه نیکو و گرانسگ نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای (حفظ الله تعالی) فرمود: "امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است.

وی یکی از رازهای ماندگاری نام و یاد امام خمینی (ره) را بعد معنوی و عقلانی ایشان دانست و گفت: در رابطه با بعد معنوی شخصیت امام باید گفت ایشان اخلاص و ساده زیستی بی نظیری داشتند.

فرمانده سپاه شازند در ادامه افزود: این انقلاب که به دست الهی و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) رقم خورد از همان نخستین روزهای حیات خود به مانند نهضت همه انبیاء الهی (ع) با دشمنی و عداوت مستکبران مواجه شد که هنوز هم این دشمنی‌ها و عداوت‌های بدون حد و مرز ادامه دارد ولی آنچه که توانسته حیات و بالندگی انقلاب اسلامی را تضمین کند عنصر رهبری الهی در کنار حضور مردم است.

سرهنگ پاسدار رشید اکبری تاکید کرد: محوری ترین امر در مسیر انقلاب توجه به مردم و حل مشکلات و مسائل مردم و گره گشایی از مسیر بالندگی، رشد و تعالی ملت شریف ایران است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال و در سی‌ و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ملت بزرگ ایران با آرمان های امام راحل عهد و پیمانی مجدد می بندند و خط مشی کلان حرکت ملت بزرگ و عزتمند ایران، در قالب بیانیه گام دوم ظهور و بروز خواهد یافت.

ارسال نظرات