پیام تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام ره

پیام تسلیت فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
کد خبر: ۹۴۳۷۳۰۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگاربسیج از گناوه  در بخشی از این پیام آمده است.

انالله و انا الیه راجعون

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان اعجاز قرن، آن‌چنان با نام و یاد امام راحل (ره) عجین شده که به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

امام خمینی (ره)، ثابت کرد که اسلام زنده است و می‌تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد، او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه‌های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد.

۱۴ خرداد فرصت خوبی است تا در باب اندیشه‌های اسلامی و مکتب مردم مداری امام در حکومت اسلامی مرور شود، اندیشه‌هایی که تفکر نوینی از مردمسالاری دینی به جهان عرضه کرد.

امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال‌های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام (ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

اینجانب سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران به ویژه مردم دریادل شهرستان گناوه  تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله)،   در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار