به استقبال کنگره ملی ده هزار شهید عشایر؛

گزیده ای از زندگینامه روحانی محمد منوچهر امینی

کنگره ملی ده هزار شهید عشایر به میزبانی استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری روزهای پایانی خردادماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۸۲
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ روحانی شهید:محمد منوچهر امینی فرزند: رضا متولدسال:  ۱۳۴۵ شهر ناغان در ۲۱ شهریور ۱۳۶۲ به فیض شهادت نایل آمد، یکی از ۲۲ شهید والامقام جامعه عشایری طلاب و روحانیون استان ولایتمدار چهار محال وبختیاری است.

گزیده ای از وصیت نامه شهید امینی

 کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده نگویید بلکه آنها زنده اند ولیکن شما درک نمی کنید. درود خدا و ملائکه ارش بر پیامبر اعظم حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم و تمام بندگان صالح خدا و بر تمام شهیدان راه خدا از صدر اسلام تاکنون و تمام شهدای کربلای خوزستان و قلعه های سر به فلک کشیده کردستان.

... اکنون که من این جمله را بنویسم در تاریخ ۴/ ۵ /۱۳۶۲ در شهر سقز می باشد قرار است عملیاتی علیه کفار آغاز شود و امیدوارم به خدا و به حق تمام مقربان درگاه که رزمندگان اسلام را در این عملیات پیروز بگرداند انشاالله.

طرفداری و دفاع از حق همیشه با مشکلاتی از طرف بدخواهان و اهل باطل مواجه بوده لذا ممکن است روبرو شدن با این موانع و مشکلات در روحیه اهل حق تزلزل ایجاد کند و آنها را دلسرد کند که آن هم با یاد خدا از دستورات الهی منتفی می شود......اگر خدا جان ناقابلم را قبول کرد خانواده‌ام که سالیانی چند زحمتم را کشته اند نگران نباشند خدا اجر و پاداش آنها را خواهد داد و هر موقع نگرانی به آنها دست داد یاد خدا باشند و نماز بخوانند.

من چیزی از این دنیا ندارم که کسی ببخشم تمام کتاب هایم را به حوزه علمیه نجف آباد بدهند اگر کسی از دست من ناراحتی و رنجش دیدید امیدوارم به بزرگی خودش مرا ببخشد و مرا حلال کند چون من وقت نداشتم که حلالیت بطلبم و اگر از کسی طلبی دارم در راه خدا آن را خرج کند. خدا همه را هدایت کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار