به استقبال کنگره ملی ده هزار شهید عشایر؛

گزیده ای از زندگینامه روحانی محمد علی مولوی

کنگره ملی ده هزار شهید عشایر به میزبانی استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری روزهای پایانی خردادماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۸۴
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ روحانی شهید: محمد علی مولوی فرزند: جعفرقلی متولدسال:  ۱۳۴0 شهر وردنجان در ۲6 اسفند ۱۳۶4 به فیض شهادت نایل آمد، یکی از ۲۲ شهید والامقام جامعه عشایری طلاب و روحانیون استان ولایتمدار چهار محال وبختیاری است.

گزیده ای از وصیت نامه شهید مولوی

 پیام من به برادرانم و خواهرانم این است که برادران باید رهرو راه حسین علیه السلام و پیرو پیر خمین باشید.نماز را به پا دارید و نگذارید نمازتان قضا شود.

از خواهرم می‌خواهم که اول حجاب را حفظ کند و زینب وار گوش به فرمان امام باشد و نماز را به پا دارد و خدای ناکرده نگذارد نمازش قضا شود.

از همه شما می خواهم نماز جمعه را ترک نکنید که از همه چیز مهمتر است و در مجالس اسلامی و نماز جمعه و جماعت شرکت کنید.

پیام من به امت قهرمان شهید پرور این است که در هر سنگری که هستید، به مبارزه علیه کفر ادامه دهید و اسلحه به زمین افتاد من را بردارید و به دشمن اسلام بفهماند که از کشتن ما سودی عاید آنها نخواهد شد و نخواهند توانست ما را از سنگر که برگزیده ایم یعنی پیاده کردن اسلام در تمام جهان و یک قدم به عقب برنمی گردیم...

...شما مسلمانان هرگز در کار دین سستی نکنید و از‌ فوت غنیمت و متاع دنیا اندوهناک نباشید، زیرا شما فاتح و پیروزمند ترین ملل دنیا هستید اگر در ایمان ثابت و استوار باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار