جشن دهه کرامت با حضور خادمان آستان قدس رضوی و فرماندهان ، مدیران و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۷۴۵
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ خادمان آستان قدس رضوی با حضور در پادگان امام خمینی(ره) تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام ابتدا به شهید گمنام خاکسپاری شده در این یگان ادای احترام کردند و سپس با حضور در جمع رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نشان رضوی و هدایای متبرک را به تعدادی از پاسداران و سربازان سپاه استان چهارمحال و بختیاری اهدا کردند.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، سردار علی افضلی جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام حضور خادمان آستان قدس رضوی در جمع رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری را خیرمقدم گفت.

حجت الاسلام والمسلمین  سنایی از خادمان آستان قدس رضوی به تبیین اهداف عزیمت کاروان زیرسایه خورشید به استان های مختلف کشور پرداخت و گفت: هم اکنون که خدام رضوی در استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری هستند، 64 کاروان دیگر در سراسر کشور حضور دارند تا زیارت و ارتباط از راه دور برای عزیزانی که دلتنگ حرم مطهر رضوی هستند با پرچم متبرک رضوی محقق شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، قوت و روحیه معنوی و جایگاه اجتماعی را دو ویژگی ممتاز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سایر یگان های نظامی و ارتش های کلاسیک دنیا برشمرد وتوسل و زیارت را یکی از مبانی معرفتی برشمرد که پاسداران انقلاب اسلامی با آن انس دارند.

گفتنی است در این مراسم دکتر عبدالله گنجی از فعالان رسانه ای کشور به تبیین مسایل روز پرداخت و اهمیت شناخت ابعاد مختلف شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

ارسال نظرات