خبرهای داغ:
همدان- فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری سه سارق، سه متهم تحت تعقیب و ۱۱ نفر معتاد متجاهر با اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۷۸۰۵
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: در راستای شناسایی و دستگیری سارقان و متهمان تحت تعقیب طی هماهنگی با دستگاه قضایی و تلاش شبانه‌روزی، مامورین این یگان تعداد یک سارق داخل خودرو، یک سارق تجهیزات معابر عمومی و یک سارق اماکن خصوصی را دستگیر کردند.

وی افزود: همچنین در ادامه این طرح، مامورین این کلانتری تعداد سه متهم تحت تعقیب و ۱۱ نفر معتاد متجاهر را دستگیر کرده و تعداد سه دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو متخلف و مزاحم نیز در این ارتباط متوقف و روانه پارکینگ شد که با تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط مختلف و مورد مطالبه شهروندان به منظور پاکسازی و برخورد قاطعانه با مجرمان در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

*انهدام باند سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در ملایر

وی گفت: به دنبال وقوع سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

ساکی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سه نفر را در حین سرقت دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۵ لنگه درب آهنی بزرگ، یک شاخه تیرآهن، یک دستگاه مخزن گاز خودرو و مقادیری ابزار و آلات ساختمانی به ارزش تقریبی ۶۵۰ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد در زمینه مواد مخدر و سرقت بودند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات