خبرهای داغ:
غفوری گفت: شناسایی، هدایت و حمایت از استعدادهای مدیریتی حوزه‌ها، در راستای پرورش مدیران کارآمد و تأمین نیازهای مدیریتیِ نظام در سطوح نخبگانی متناسب با شؤون حوزوی است.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۵۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، میثم غفوری مسئول شاخه مدیران و راهبری طرح شهید بیاضی‌زاده، با اشاره به فراخوان ثبت‌نام شاخه مدیریت و راهبری طرح شهید بیاضی‌زاده گفت: با شناسایی طلاب و فضلای مستعدِ عرصه‌ی مدیریت و راهبری، زمینه‌ی حمایت از این عزیزان در قالب این طرح، فراهم خواهد شد.

وی هدف از این طرح را شناسایی، هدایت و حمایت از استعدادهای مدیریتی حوزه‌های علمیه در راستای پرورشِ مدیران کارآمد و تأمین نیازهای مدیریتی نظام در سطوح نخبگانی متناسب با شؤون حوزوی دانست و گفت: افرادی که در این زمینه‌ توانمند هستند و نیز افرادی که بالفعل مدیریت مجموعه‌ای را بر عهده دارند؛ چنانچه مشمول شرایط مندرج در آئین‌نامه شناسایی ‌باشند، می‌توانند در این فراخوان، ثبت‌نام نمایند.

غفوری به بیان عرصه‌هایی که در این طرح مورد نیاز است پرداخت و گفت: ما به دنبال شناسایی افرادی هستیم که در عرصه‌های متناسب با شؤون حوزوی فعالیت داشته باشند و فرقی ندارد که این افراد، در زمینه‌ی مدیریت و راهبریِ موسسات و گروه‌های تبلیغی فعال باشند و یا مدیریت بخش‌های دیگر را عهده‌دار باشند.

مسئول شاخه مدیران و راهبری طرح شهید بیاضی‌زاده گفت: پس از مرحله‌ی شناسایی، برنامه‌هایی که با هدف توانمندسازی و رشد فضلای شرکت‌کننده در طرح آماده شده، اجرایی خواهد شد و متناسب با نیازها و توانمندی‌های افراد، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود تا زمینه‌ی رشد و پرورش استعدادهای نهفته‌ی ایشان نیز به نحو احسن فراهم گردد.

وی در پایان ضمن تشکر از پیگیری‌ها و همراهی‌های خوب حجت‌الاسلام والمسلمین بهاری مدیر دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گفت: انشاالله در پایان هر دوره، گواهینامه و مدرک معتبر به شرکت کنندگان، تقدیم خواهد شد.

گفتنی است فراخوان ثبت نام طرح شهید بیاضی‌زاده، جهت شناسایی استعدادهای مدیریتی حوزه‌های علمیه، از هشتم خرداد ماه آغاز و تا بیستم ادامه دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی www.bayazizade.ir و نشانی bayazizadeh@ در پیام رسان ایتا مراجعه نمائید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها