معاون عمرانی استاندار همدان:

سرمایه‌گذاری مولد، توسعه کشور است

همدان-معاون عمرانی استاندار همدان سرمایه‌گذاری مولد، توسعه کشور است و برای رسیدن به آن، باید حرکت را بر این مبنا قرار دهیم.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۹۶
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرزاد تیموری در آیین تکریم و معارفه شهردار اسدآباد اظهار کرد: سرمایه‌گذاری مولد، توسعه کشور است و برای رسیدن به آن، باید حرکت را بر این مبنا قرار دهیم.

وی تصریح کرد: باید حرکت ما در خدمت، موثر بوده و با پرهیز از حاشیه، اقداماتی سودمند انجام دهیم.

معاون عمرانی استاندار همدان ادامه داد: شهرداری یک نقطه مهم در ارائه خدمات به شهروندان است به طوری که طبق آمارها این نهاد بیشترین مراجعه کننده و بیشترین آمار نارضایتی را دارا است.

وی افزود: کاهش فرآیند صدور مجوزها نیز یکی از اقدامات مهمی است که باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد و علاوه بر آن برون سپاری خدمات نیز اقدام دیگری است که می‌تواند انجام شود.

تیموری با بیان اینکه ۷۰ درصد از مراجعین استعلام‌ها از طریق سامانه قابل دریافت است، گفت: گرفتن پروانه ساختمانی ۶ ماه طول می‌کشد اما در اصل این زمان باید یک ماه باشد.

*انتخاب دالوند نوید روزهایی خوب را می‌دهد

فرماندار اسدآباد نیز در این آیین ضمن تقدیر ویژه از تلاش‌های رشیدی، سرپرست سابق شهرداری گفت: انتخاب مهندس دالوند، نوید روزهایی پرتحرک برای شهرمان می‌دهد.

حسینعلی شرکایی تصریح کرد: ورود شهرداری به سیاست آفت بزرگی ست و این نهاد باید تمرکز خود را روی جذب سرمایه گذار و افزایش رفاه و آبادانی بگذارد.

وی همچنین بر لزوم آمادگی شهرداری برای مناسبت‌های پیش رو تاکید کرد.

در پایان این آیین، بهرنگ دالوند که سابقه دو دوره شهرداری شهر درود را در کارنامه داشته و متولد سال ۵۸ و دارای مدرک ارشد مدیریت و کارشناسی عمران است به عنوان شهردار جدید دیارسیدجمال معرفی و از خدمات رشیدی، سرپرست سابق تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار