خبرهای داغ:
‍ مدرس حوزه علمیه:

بانوان در زمینه تربیت اعتقادی فرزندانشان اهتمام ورزند

همدان-مدرس حوزه علمیه گفت: بانوان در زمینه تربیت اعتقادی فرزندانشان باید اهتمام ورزند و در مقابل توطئه‌های دشمن که در عرصه فضای مجازی ایمان و دین مردم را نشانه رفته هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۴۳۸۳۰۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت محفل انس با قرآن کریم با حضور خدام حرم مطهر رضوی در مدرسه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار برگزار شد.

آزادی مدرس و مبلغ حوزه علمیه در این مراسم با تبریک و تهنیت این ایام فرخنده با استناد به حدیث سلسله الذهب «کلمه لااله الاالله حصنی فمن دخل علیها امن عن عذابی بشرطها و شروطها ...» گفت: کلمه لااله الا الله قلعه مستحکمی است،هرکس در آن داخل شود از عذاب ایمن شود بشرطها و شروطها.

وی تصریح کرد: کلمه لااله الاالله فقط یک ذکر لفظی نیست و ما در زندگی روزمره علاوه بر اینکه آن را بر زبان جاری می‌کنیم باید به صورت عملی آن را بکار بندیم.

مدرس حوزه علمیه افزود: این حدیث در دو محور قابل بررسی است؛ اول اینکه اشاره به مسئله توحید دارد که در زندگی، ما باید نسبت به خداوند رحمان ایمان و یقین داشته باشیم و با وجود خدا از هرگونه دلهره و نگرانی بدور باشیم.

وی ادامه داد: در محور دوم حدیث اشاره به مسئله امامت دارد که با تمسک به امامت و ولایت اهل بیت (ع) در مسیر هدایت قرار خواهیم گرفت و در عصر حاضر که امام دوازدهم غایب از نظر هستند با اطاعت از رهنمودهای ولی فقیه، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به پیروزی دست خواهیم یافت چراکه هرگاه از رهنمودهای ایشان غفلت کرده‌ایم ضربه خوردیم.

آزادی در ادامه به نکاتی در خصوص تربیت نسل جوان اشاره کرد و گفت: بانوان در زمینه تربیت اعتقادی فرزندانشان باید اهتمام ورزند و مسائل دینی و اعتقادی را به صورت ظریف و زیرکانه آموزش دهند و در مقابل توطئه‌های دشمن که در عرصه فضای مجازی با انتشار پیام و محتوای سوء، ایمان و دین مردم را نشانه رفته هوشیار باشند.

وی عنوان کرذ: همه ما که در کسوت مبلغ هستیم بلندگوی اسلام باشیم و آموزه‌های اسلام را‌ در زندگی خود پیاده کرده و برای نسل آینده تبیین کنیم.

در این مراسم برنامه‌های متنوع همچون استقبال از خادمان حرم رضوی، تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان قرآن، دکلمه خوانی، مولودیه خوانی اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات