خبرهای داغ:

شهرستان شاهرود ٢٠٨لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد/ اولویت صرفه جویی مصرف آب

شاهرود_فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به اینکه صرفه جویی مصرف آب دغدغه مردم باشد، گفت: شهرستان شاهرود در شهر‌ها ١٥٠ و در روستا‌ها ٥٨لیتر بر ثانیه کمبود آب آشامیدنی رو به رو است.
کد خبر: ۹۴۳۸۶۸۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

شهرستان شاهرود ٢٠٨لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد/ اولویت صرفه جویی مصرف آببه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در بازدید از مخازن آب شرب شهر شاهرود با بیان اینکه امسال محدودیت منابع آبی در شاهرود به نسبت سال‌های قبل بیشتر شده است، اظهار کرد: ضروری است با نقش‌آفرینی مناسب دستگاه‌های مختلف و همکاری مردم برای عبور کم تنش از اوج مصرف در فصل گرما برنامه‌ریزی شود.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند در صورت نیاز در اوج مصرف چاه‌های آب خود را در اختیار اداره آب و فاضلاب قرار دهند، افزود: استفاده از چهار حلقه چاه بیمارستان امام حسین (ع)، راه آهن، شرکت البرز شرقی و شهرداری در اولویت نخست و تعدادی دیگر از چاه‌ها در اولویت‌های بعدی قرار دارد.
او گفت: با توجه به نگرانی در مورد تأمین آب شهرستان تمامی نامه‌نگاری‌ها و استعلام‌های دستگاه‌ها در این خصوص باید بدون تأخیر و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها