خبرهای داغ:

مسئولین برای ارتقای رتبه شهرداری شاهرود کمک کنند/تبلور حرکت جهادی و خدمت به مردم

شاهرود_ شهردار شاهرود از مسئولین خواست برای خدمت رسانی بهتر این مجموعه به مردم در ارتقای «گرید» رتبه این مجموعه کمک کنند.
کد خبر: ۹۴۳۸۸۷۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

مسئولین برای ارتقای رتبه شهرداری شاهرود کمک کنند/تبلور حرکت جهادی و خدمت به مردمبه گزارش خبرنگار بسیج، محسن احمدی در نشست شورای مدیران شهرداری شاهرود با حضور خبرنگاران در سالن همایش‌های سازمان ایمنی و آتش نشانی با بیان اینکه، مجموعه شهرداری حرکت جهادی و بسیجی برای خدمت به شهر شاهرود را امروز به ظهور رساندند، افزود: مفتخریم که دستاورد‌های تلاش مجموعه همکاران ما سبب رضایتمندی مردم شده و در برنامه‌ها و دیدار‌ها مراتب قدردانی خود را اعلام کرده و ما جدیت در استمرار خدمت رسانی را با حمایت مردم بیش از پیش خواهیم داشت.
شهردار شاهرود ادامه داد: با حرکت مادی نمی‌توان جهادی کار کرد و این تلاش‌ها با اعتقاد است و حقی که به مملکت و ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا و همه کسانی که برای پیشرفت کشور قدم برداشتند را بر گردن داریم باید برای تعالی و پیشرفت کشور و شهر گام برداریم.
او با تاکید بر انجام خوب و شایسته کار‌های محوله با عشق و نگاه اعتقادی و حرکت جهاد گونه برای ایفای خدمت به مردم، گفت: این نهاد عمومی امروز موفق شده نه تنها هزینه‌های جاری خود را تامین کند و در زمانی که بالغ بر هفتاد درصد شهرداری‌های استان حقوق معوقه کارکنان دارند، شهرداری شاهرود به روز پرداخت حقوق کارکنان را دارد.
احمدی با اشاره به پرداخت ۶۰ درصد از بدهی‌های معوقه شهرداری، اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی معوقه داشتیم که ۶۰ درصد آن تسویه شده است و تکمیل پروژه‌های گذشته را نیز دنبال می‌شود و تامین هزینه‌های پروژه‌ها انجام و ادامه دارد و پروژه‌هایی نیز تعریف شده و این موفقیت‌های ارزشمند در شرایطی سخت با کمک همکاران انجام شده است.
شهردار شاهرود با تاکید بر اینکه انسجام ارزشمند در مجموعه شهرداری موجب افتخار و مباهات است، تصریح کرد: سطح عملکرد و تنوع موضوعات در شهرداری زیاد است و عشق و علاقه است که سبب می‌شود این فعالیت‌های گسترده با خدمت رسانی به مردم با هدف معنوی برای رساندن شهر به بالاترین سطح ایده آل انجام شود.
اجرای تقاطع غیر همسطح در میدان ولایت
او با اشاره به ایجاد تقاطع غیر همسطح در میدان ولایت، گفت: مطالعات انجام شده و مطالعات ترافیکی و هندسی در شورای ترافیک تصویب و فاز دوم هم در مرحله طراحی است و این تقاطع بصورت سه سطحی انجام و هم‌اکنون مطالعات سازه‌ای آن در حال انجام و تا یک ماه دیگر مناقصه آن و انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آن را شاهد خواهیم بود.
احمدی از مطالعات احداث پارک مشاهیر بین پارک شهدای محراب و مادر نیز خبر داد و افزود: مطالعات سازه‌ای و اسناد مناقصه و برآورد مناقصه در حال انجام است که تا ۴۵ روز آینده تکمیل و مناقصه انجام خواهد شد.
شهرداری شاهرود به احداث پارک تپه باغزندان نیز اشاره کرد و گفت: طراحی آن در قالب فضای حرکتی و توقفی در حال اجراست و احداث میدان نماز در کمربندی شمال غربی شهر و خیابان کشی تا پارک آبشار در دست کار است که نیاز به روشنایی معابر دارد که اداره برق باید در تسریع آن کمک کنند.
او ادامه داد: در شمال کمربندی شمال غربی پارک جنگلی و دریاچه مصنوعی پیش‌بینی شده است که ۸۵ هکتار مساحت دارد باید با تعامل بین دستگاهی و خروج از نگاه بخشی نگری و همکاری اداره کل راه و شهرسازی و استان کاربری به باند حفاظتی سبز و گردشگری تبدیل شود تا بتوانیم این مجموعه را ایجاد کنیم.
احمدی به تکمیل پارک شهرک‌های فدک و کوثر و پردیس نیز اشاره کرد و افزود: ایجاد باغ سیف و پارک شهرک دانشگاه هم در حال طراحی و ساخت است و پارک ویژه معلولین هم در دستور کار داریم.
مسئولین برای ارتقای رتبه شهرداری شاهرود کمک کنند
شهردار شاهرود با بیان اینکه برای ارتقا سطح شهرداری شاهرود مدیران کمک کنند، اظهار کرد: اکنون رتبه مجموعه شهرداری شاهرود ۹ است و نمی‌توان جذب نیرو و بودجه بهتری داشته باشیم و امیدواریم که این درخواست که مطرح شده به نتیجه برسد.
او با اشاره به تشکیل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شاهرود که مجوز از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اخذ شده است، گفت: با تشکیل این سازمان دایره عمران شهرداری گسترده‌تر می‌شود.
احمدی به اخذ مجوز تاسیس سازمان مدیریت پسماند نیز اشاره کرد و با تاکید بر حمایت جدی از مجموعه کارگری، افزود: بخش عمده مجموعه کارگری شهرداری با پیمانکاران است و تاکید بر حمایت از زیر مجموعه داریم و طبق روال تعریف شده با شرکت‌های طرف قرارداد حرکت کرده و حمایت می‌کنیم.
شهردار شاهرود بر تکریم ارباب رجوع در این مجموعه تاکید کرد و افزود: امروز باید شهروند ما شهرداری را جزو خانواده خود بداند و سامانه ۱۳۷ آماده دریافت درخواست‌های مردمی است و سایر راه‌های دیگر هم مهیا است تا در کوتاه‌ترین زمان به درخواست‌های مردمی پاسخ داده شود این امر اعتقاد راسخ ماست.
احمدی تاکید کرد: برای فراهم کردن زمینه‌های لازم رضایتمندی حداکثری مردم، باید نیاز‌های واقعی آن‌ها را از زبان خودشان شنید و با آن‌ها همراه شد و با بردباری برای رفع مشکلات شهری، برنامه‌ریزی و سپس برنامه‌ها را عملیاتی و اجرا کرد.
او به مجموعه شهرداری قدیم نیز اشاره کرد و گفت: با بازطراحی این مجموعه و حفظ موزه و باغ آن، یک قسمت برای گردهمایی‌های اجتماعی و قسمتی به عنوان فضای اداری و خدماتی و تجاری ایجاد و دو تا سه طبقه منفی نیز به عنوان پارکینگ دیده شده است.
او مجموعه میدان بار قدیم شاهرود را نیز در دست طراحی شبیه میدان نقشه جهان اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: در ضلع غرب باغ ایرانی نیز طرح اجرای سورتمه و آبشار مصنوعی و جاده سلامتی را خواهیم داشت.
تملک اداره پست میدان امام خمینی (ره)
شهردار شاهرود به اینکه طرح تملک اداره پست با همکاری رئیس و مدیر کل اداره پست شهرستان و استان و رئیس و مدیر کل اوقاف شهرستان و استان در حال انجام است، گفت‌: کمتر از ۳ ماه دیگر این اتفاق خوب رقم خواهد خورد و در آن قسمت اتفاقات خوبی در حال اجرا است.
او به بازگشایی انتهای خیابان ابوذر با بیش از هفت هزار مترمربع تملک نیز اشاره کرد و افزود: ادامه بلوار شهید صیاد شیرازی نیز در حال اجراست.
اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی در ۹۰ روز کاری
احمدی با اشاره به اینکه اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت‌های ملی و مذهبی حاصل تلاش نیرو‌های این اداره در ۹۰ روز کاری بوده است، گفت: نصب بیش از هزار بنر و ابر بنر، ۷۷ هزار متر طول ریسه آرایی و پارچه آرایی، طراحی بیش از ۵۰ پوستر و... در راستای فضا سازی شهری اجرا شده است..
شهردار شاهرود با بیان اینکه کاهش ۷۰ درصدی خطر تصادفات حاصل اصلاح هندسی‌های انجام شده در واحد عمران است، گفت: حفظ ایمنی و جان شهروندان اولویت اقدامات عمرانی در مجموعه مدیریت شهری است.
انتقال کشتارگاه شاهرود به خارج از شهر
احمدی با اشاره اینکه کشتارگاه به دستور شهردار شاهرود با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر به علت آلودگی و مسائل زیست محیطی از منطقه مسکونی به خارج از شهر منتقل شد، اظهار کرد: طرح جامع پسماند، استقرار نیرو‌های خدماتی در مناطق، بزرگترین میوه تره بار با بیش از ۱۵۰ غرفه در روز بازار ها‌ی جمعی، مطالعات گرمخانه شهرداری شاهرود، جمع آوری سگ‌های ولگرد و... مدیریت بهترین تیم بحران در اسکان و راه اندازی بازارچه صنایع دستی، نگهداشت شهر و نظافت شهر و انتقال صنوف مزاحم از جمله اقدامات وسیع در حوزه معاونت خدمات شهری بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها