خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای ۲۵۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۳۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

اجرای ۲۵۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی فرماندهی انتظامی این شهرستان با تاکید بر صرفه جویی در مصرف انرژی در ادارات، افزود: در راستای رعایت این موضوع مواردی، چون عدم استفاده از آب شرب در آبیاری درختان، تولید محتوا در راستای صرفه جویی و گفتمان سازی و اشاعه معروف در این راستا باید مورد توجه باشد.
او با اشاره به ۲۱ تیرماه روز ملی حجاب و عفاف و ۱۹ تیرماه آغاز دهه امامت و ولایت، گفت: بسیج جامعه زنان ۲۵۰ برنامه در این ایام پیش بینی کرده است که تجلیل از کارکنان محجبه ادارات و نهاد‌ها از آن جمله می‌باشد.
دبیر ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه ۱۹ تا ۲۵ تیرماه هفته عفاف و حجاب است، بر گفتمان سازی در این هفته تاکید کرد.
او با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی باید در مورد موضوع بیماری‌های مشترک انسان و حیوان بویژه سگ اطلاع رسانی و آگاه سازی نمایند، افزود: در مورد جنگل ابر و رضا آباد پیگیری‌های توسط فرمانداری انجام شده است که باید پیگیری شود.
خوشقدم با بیان اینکه آگاهی بخشی به دانش آموزان و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی توسط معلمان و اولیا مدارس با برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده مورد دقت باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها