خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

منافع ملی کشور اولویت اصلی برجام است

همدان-امام جمعه همدان با بیان اینکه منافع ملی کشور اولویت اصلی برجام است، از مسئولان کشور خواست در رابطه با این موضوع براساس منافع ملی عمل کنند.
کد خبر: ۹۴۳۹۵۰۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی اظهار کرد: عدم توسعه کشاورزی قراردادی و ناکافی بودن خرید تضمینی یکی از مشکلات اساسی این بخش است.

وی با بیان اینکه تامین مایحتاج غذایی کشور مساله مهمی است گفت: توجه کافی به بخش کشاورزی علاوه بر تامین معاش مردم و رونق زندگی؛ کسب و کارها را افزایش می دهد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه بی‌توجهی به بازارهای منطقه‌ای و خام فروشی از دیگر مشکلات بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: نباید واسطه‌ها و دلالان رنج و زحمت کشاورزان را به جیب بزنند.

وی در ادامه با بیان اینکه منافع ملی کشور اولویت اصلی برجام است، از مسئولان کشور خواست در رابطه با این موضوع براساس منافع ملی عمل کنند.

شعبانی موثقی تصریح کرد: برخی می‌گویند ایران نقض برجام کرده در حالی که آژانس خوب می‌داند خاطی کیست و چه کسی به تعهداتش عمل نکرده و نمی‌کند.

وی با بیان اینکه حفظ نماز و رعایت حرمت نماز آخرین و مهمترین وصیت انبیا و اولیای الهی است، گفت: نماد دینداری اهل نماز بودن است و آنها که نماز نمی‌خوانند کفر عملی مرتکب شده ‌اند.

امام جمعه همدان افزود: نیاز امروز جامعه توجه بیشتر به نماز و فرهنگ نماز است به ویژه در خانواده‌ها باید ارتباط بین نسل‌ها و نماز بازنگری شود؛ والدین باید با ملاطفت، مهر و عطوفت فرزندان را امر به نماز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات