معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: باید درست‌ترین و دقیق‌ترین روایت را از انقلاب اسلامی به نسل جوان کشورمان ارائه دهیم.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۸۹
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار مهدی رضوی معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی 28 خرداد در نشست بصیرتی و سیاسی که با موضوع جهاد تبیین و روایت با حضور اقشار مختلف مردم در کانون جوانان بسیج سپاه سلماس  برگزار شد، اظهار کرد:

 در حال حاضر نظام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران نه در شدیدترین شرایط اعمالی و نه در شدیدترین شرایط اجماعی قرار دارد، بنابراین آمریکایی‌ها نمی‌توانند از ابزار زور و اجبار همچنین از ابزار تحریم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه، رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط حساس کنونی، بحث جهاد تبیین را مطرح کردند، ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست، که که تنها راه دشمن در حال حاضر جنگ روایت و تسخیر ذهن‌ها است.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر ابزاری برای ایجاد تردید در افکار عمومی حداکثر استفاده را می‌کنند.                                                                                                              

رضوی با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرده است که توانایی انجام کار‌های سخت و بزرگ را دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز جهانی شده ‌است و به روزی رسیده‌ایم که هزاران نفر در جلسات و محافل اهل‌بیت (ع) حضور دارند، به‌طوری‌که ایستادگی و شفافیت مقاومت و مبارزه در عالم نشان‌دهنده این است، که خاستگاه همه این‌ها ایران است.

ارسال نظرات