خبرهای داغ:
محمدی شاهرودی:

به حق بسیج بی‌نظیرترین تشکل در دنیاست

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در بازدید از حوزه بسیج شهیدان حصیری و حوزه بسیج شهیده نسرین افضل سپاه استان قم، بسیج را بی‌نظیرترین تشکل در دنیا دانست.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۲۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸

به حق بسیج بی‌نظیرترین تشکل در دنیاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی شاهرودی که بمنظور بررسی وضعیت برنامه‌ها و احصاء نیازمند‌ی‌های بسیج در سپاه استان قم حاضر شده است. ضمن بازدید از حوزه بسیج شهیدان حصیری و حوزه بسیج شهیده نسرین افضل و گفتگو با فرماندهان و مدیران عقیدتی و نظارت این دو حوزه از نزدیک در جریان نحوه اجرای برنامه‌های نمایندگی ولی فقیه در بسیج قرار گرفت و مشکلات و نارسایی‌های در مسیر اجرا برنامه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی ضمن بازدید میدانی فعالیت‌های بسیج در استان قم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در بسیج گفت:
به حق باید بسیج را بی‌نظیرترین تشکل و سازمان در دنیا دانست که با کمترین امکانات مادی و پشتیبانی، اقدامات بی‌شمار و اثرگذاری را انجام می‌دهد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج افزود:

کجای دنیا چنین تشکلی پیدا می‌شود که انسان‌های با روح بزرگ و بدون چشم داشت از جان و مال و عمر خود در راه آرمان‌های بلند خود قدم بگذارند.

به حق بسیج بی‌نظیرترین تشکل در دنیاست

خاطر نشان می شود در این بازدید که حجت الاسلام آزادمنش جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب‌(ع) قم ایشان را همراهی می‌کرد، سرگرد مسلم زارعی و حجت الاسلام نوری فرمانده و مدیر عقیدتی و نظارت حوزه بسیج شهیدان حصیری و همچنین خانم‌ها عیوضی و ظاهری فرمانده و مدیر عقیدتی و نظارت حوزه بسیج خواهران شهیده نسرین افضل نقطه نظرات خود را در راستای بهتر اجرا شدن برنامه‌های بسیج بیان نمودند.

انتهای پیام./

ارسال نظرات