خبرهای داغ:
مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛  
سرهنگ کوچک خانی گفت: سردمداران کاخ سفید و نظام سلطه در مذاکرات هسته ای با فشار حداکثری دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران و گرفتن امتیاز هستند، اما با هدایت رهبری و بصیرت و صبر مردم، فشار حداکثری آنها محکوم به شکست است.
کد خبر: ۹۴۳۹۸۳۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کوچک خانی، مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در برنامه گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان ناحیه، به ویژگی های جهاد تبیین از دیدگاه قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر راهبرد نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی ایران در قالب «جنگ ترکیبی» قابل تعریف است و بهترین راهکار مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن، جهاد تبیین است. روشنگری با زبان نرم، آگاهی و عقلانیت، عدالت و انصاف، مستند و متقن بودن از ویژگی های جهاد تبیین از دیدگاه قرآن کریم است.    

وی در ادامه افزود: جنگ ترکیبی دشمن متشکل از جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، رسانه ای و امنیتی است. فعالیت دشمن در فضای مجازی به گونه ای است که می کوشد ایده ها، ساختارها، سیاست ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران را تحریف و تخریب کند، دشمن با ایجاد دو قطبی جنگ و مذاکره، مقاومت و سازش، امنیت و معیشت و تصویرسازی غیر واقعی و سیاه نمایی از اوضاع کشور دنبال تطهیر رژیم پهلوی است.      

سرهنگ کوچک خانی، همکاری و صبر مردم را ضامن اصلاح ساختار اقتصادی کشور دانست و گفت: نگاه به دست بیگانگان و گره زدن همه مسائل اقتصادی کشور به برجام و کم کاری مسئولین سابق باعث شده تا مردم احساس یأس و ناامیدی کنند و نسبت به نظام و انقلاب بدبین شوند. در این جراحی اقتصادی و اصلاح ساختار اقتصادی که رانت خواران، مفسدان و دلالان عرصه را بر تولیدکنندگان تنگ کرده اند، همکاری و صبر مردم می تواند ضامن اصلاح ساختار اقتصادی کشور باشد.      

مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، به مذاکرات هسته ای دستگاه دیپلماسی اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم بر خلاف دولت قبلی همه تخم مرغ های سیاست خارجی خود را در سبد مذاکرات هسته ای و برجام نگذاشته است و معتقد است که طرفین غربی در مذاکرات دنبال فرصت سوزی هستند. سردمداران کاخ سفید و نظام سلطه در مذاکرات هسته ای با فشار حداکثری دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران و گرفتن امتیاز هستند، اما آنها باید بدانند با هدایت رهبری و بصیرت و صبر مردم، فشار حداکثری آنها محکوم به شکست است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها