تبریز- فرمانده انتظامی مراغه از صحت عمل و امانت داری ماموران پلیس آگاهی شهرستان و تحویل ساعت طلای ۲۰ میلیاردریالی به صاحبش خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۵۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، توحید فارسی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از محلات این شهرستان موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده مشخص شد سارقان با تخریب قفل و درب‌های ورودی وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات گردنبند، گوشواره، ساعت نفیس و اسناد و مدارک کرده و متواری شده‌اند.

فارسی اضافه کرد: بعد از اقدامات اطلاعاتی و فنی و میدانی به عمل آمده مشخص شد که سارقان بعد از سرقت، کیف سرقتی حاوی اسناد مدارک را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان به بیرون پرت کرده و متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان به محل عزیمت و با تحقیقات میدانی کیف حاوی اسناد مدارک را پیدا کرده و بعد از بررسی‌های لازم متوجه شدند که ساعت طلای نفیس ۲۰ میلیاردی نیز در داخل کیف است که این ماموران وظیفه شناس پس از هماهنگی لازم در کمال صحت عمل کیف را با محتویات کامل به پلیس آگاهی جهت تحویل به مال باخته تحویل دادند.

فارسی بیان کرد: با مناعت طبع و پاکدستی ماموران، کلیه اقلام مشکوفه عینا به مال باخته تحویل و صاحب اموال از امانتداری، صداقت و عملکرد ماموران پلیس آگاهی ابراز رضایت و قدردانی کرد.

وی خاطرنشان: کارکنان پلیس، باید الگو و سرآمد در پاکدستی و پاکدامنی بوده و وجود کارکنان صالح و صحیح العمل در بدنه سازمان نه تنها موجب رشد و تعالی پلیس در تراز انقلاب می‌شود بلکه سبب دلگرمی بیشتر مردم و افزایش سرمایه اجتماعی پلیس خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها