خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

بهترین الگو در جهاد تبیین شخصیت بی‌نظیر امام خمینی (ره) است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به الگوهای جهاد تبیین گفت: بهترین الگو در جهاد تبیین شخصیت بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) به عنوان تاثیرگذارترین شخصیت مذهبی سیاسی اعتقادی است.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۷۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

سرهنگ مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به جهاد تبیین اظهار کرد: خداوند جبهه حق را هیچ وقت رها نمی‌کند.

وی با بیان اینکه کار دشمن وارونه نشان دادن واقعیت‌ها است، افزود: جهاد تبیین یعنی روشنگری و بیان واقعیت‌ها و حوادث و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به الگوهای جهاد تبیین گفت: بهترین الگو در جهاد تبیین شخصیت بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) به عنوان تاثیرگذارترین شخصیت مذهبی سیاسی اعتقادی است.

وی به الگوهای دیگر جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر، شهید مطهری و شهدای گرانقدر انقلاب ما به خصوص شهید سلیمانی از دلسوزان انقلاب بودند که به عنوان یک الگو و یک عنصر ارزشمند انقلابی و ولایی برای انقلاب اسلامی زحمات ارزشمند را کشیدند.

مختاری در ادامه گفت: دشمن با القاء اینکه انقلاب اسلامی به بن بست رسیده، می‌خواهد مردم را ناامید کند در حالی که کسی که به بن بست رسیده خود دشمنان انقلاب اسلامی هستند که در اوایل انقلاب هم می‌گفتند که کشور ایران به بن بست رسیده است اما ملت ایران همیشه پشت این انقلاب بوده و تمام فتنه‌های دشمنان را از اول انقلاب تا به امروز خنثی کردند.

وی افزود: دشمنان ما تمام سرمایه‌های مادی، فرهنگی، اقتصادی و روانی را به صحنه آوردند و تمام سیاست‌های جهانی را به وسط میدان آوردند تا ایران را منزوی کنند اما نکته بسیار مهم و قابل تامل این است که دشمن یک اشتباه بسیار بزرگ را مرتکب شده است و آن هم نصرت الهی برای ثبات انقلاب اسلامی است.

 مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در پایان ویژگی‌های جهاد تبیین را شرافت، جوانمردی، استقامت، روحیه امیدواری و... عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات