میرنظامی گفت: امیدواریم با بازگشایی این معبر تسهیلی در رفت‌وآمد مردم شهر اراک در ضلع شمالی صورت گیرد و پروژه‌های بعدی هم با سرعت به سرانجام برسند.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۱۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید وحید میرنظامی رئیس شورای شهر اراک نیز با اشاره به اینکه حدود 11 سال راستگرد شهید صیدی نیمه تمام باقی مانده بود، اظهار داشت: در این مدت به جهت اینکه یکی از مسیرهای اصلی شهر زیر بارعملیات راه‌اندازی روی عرشه قرار گرفت برای مردم محدودیت‎‌های ترددی بسیاری پیش آمد.
 
وی افزود: زحمات زیادی توسط امور زیربنایی، برق، آب، گاز و غیره کشیده شده است تا نتیجه آن یک پروژه و مسیری برای شهروندان شهر اراک شود که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح آن هستیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه نام این پل مزین به نام شهید صیدی است و افتخار می‌کنیم به اینکه اماکن و کوچه‌های ما مزین به نام شهیدان والا مقام است، گفت: امیدواریم با بازگشایی این معبر تسهیلی در رفت‌وآمد مردم شهر اراک در ضلع شمالی صورت گیرد و پروژه‌های بعدی هم با سرعت به سرانجام برسند.
 
میرنظامی تصریح کرد: در طی 10 ماه از دوران شورای شهر ششم دو پروژه سنگین مانند میدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی و راستگرد شهید صیدی با افتخار به بهره‌برداری رسیده است.
 
وی عنوان کرد: اندوخته‌ها و زحمات خود را دست کم نگیریم هرچند همیشه تا نقطه مطلوب در هر دوره‌ای فاصله وجود دارد ولی با دید انصاف شهرداری اراک و شورای ششم نمره مطلوبی را دریافت می‌کند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر اراک بیان کرد: امیدواریم پروژه میدان امام حسین(ع) که به عنوان یک ضلع مهم به شمار می‌رود در موعد مقرر خود به سرانجام برسد و مردم از آنها بهره‌مند شوند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات