خبرهای داغ:

برگزاری افتتاحیه دوره های آموزشی فراغت تابستانه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از برگزاری مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی فراغت تابستانه با همت پایگاه های بسیج خواهران آبادان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۶۰
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸

درستی کرد تا بتوان نهایت بهره وری و بازدهی مثبت را از آن داشت. هدف از تدارک برنامه های متنوع بسیج در فصل تابستان برای نوجوانان و جوانان ارتقای بصیرت و معرفت آنها، مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان، تقویت شور و نشاط معنوی، تکریم و پاسداشت ارزش های معنوی و همچنین تعظیم شعایر اسلامی است.

وی با بیان اینکه در ایام تابستان خانواده‌ها همیشه دغدغه اوقات فراغت فرزندان خود را دارند، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مدارس و در پیش بودن ایام تابستان،و اینکه بهترین زمان برای جذب نوجوانان و جوانان است، از اول سال برای تابستان پایگاه ها هم اندیشی کردیم و برنامه‌های خوبی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تدارک دیده ایم.

در همین راستا پایگاه های زیر مجموعه حوزه حضرت فاطمه (س) دوره های آموزشی متنوعی برای نوجوانان، جوانان و کسب درآمد بانوان برگزار کرده، ایضا در برخی پایگاهها مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی فراغت تابستانه با حضور امام جماعت مساجد و نماینده محترم ولی فقیه برگزار شد. در این دوره ها آموزش قرآن کریم، آموزش خیاطی، کامپیوتر، شمع سازی، نقاشی، تئاتر عروسکی و... از جمله کلاس های در حال برگزاری است.

وی در پایان گفت و گو عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کلاس های متنوع دوباره نوجوانان و جونان بیشتری را جذب پایگاه ها کنیم و از فکرها و ایده های آنان برای رسیدن به جامعه بهتر بهره مند شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار