فرمانده سپاه عجب‌شیر:

بسیجیان در رزمایش الی بیت‌المقدس آمادگی کامل خود را به نمایش گذاشتند

تبریز- فرمانده سپاه عجب‌شیر گفت: بسیجیان با اجرای موفق رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲، در قالب طرح عملیاتی شهید «سیدمحمد حجازی» آمادگی کامل خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۶۸
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور در اختتامیه این رزمایش در جمع بسیجیان اظهار داشت: بسیجیان شهرستان با اجرای موفق رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲، آمادگی کامل خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: رزمایش با محوریت دفاع از کوی و برزن و آرام سازی اغتشاش‌ها توسط نیروهای واکنش سریع گردان‌های بیت المقدس انجام شد.

شاه محمدپور اضافه کرد: در این رزمایش آموزش‌هایی چون امداد و نجات، تخمین مسافت آموزش و کنترل اغتشاش‌ها و مقابله با ناآرامی‌ها، ایست و بازرسی، بصیرت افزایی، راهپیمایی تاکتیکی و آشنایی با سلاح سبک و سنگین سازمانی تخصصی برای نیروهای شرکت کننده برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این رزمایش ارتقاء توان بسیجیان در سطوح مختلف و آمادگی در مقابل تهدیدهای دشمن و به ویژه نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه بود.

وی اظهار کرد: بسیج مجموعه‌ای از افراد مؤمن، فداکار، بانشاط و با بصیرت است که همیشه و در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته و در دوره‌های مختلف از جمله در هشت سال دفاع مقدس و بسیج سازندگی نقش آفرینی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار