خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان افزود: باید توجه داشته باشیم که به برکت خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی در بسیاری از موضوعات حرفی برای گفتن در جهان و نظام بین الملل داریم.
کد خبر: ۹۴۴۰۹۳۶
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد در جمع پاسداران سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به آیه ۱۱۰ سوره مبارکه یوسف اظهار داشت: خداوند متعال در این آیه به داستان حضرت یوسف(ع) اشاره داشته و از طریق آن می‌خواهد به پیامبر مکرم اسلام (ص) و ما مسلمانان در مصیبت‌ها، بلایا و گفتاری‌ها امید دهد.

وی گفت: خداوند می‌فرماید فراز و نشیب در زندگی همه پیامبران وجود داشته است آن زمان که احتمال می‌رفت، رسولان مأیوس شده‌اند، و مردم گمان کرده‌اند که به آنان دروغ گفته شده است در این هنگام، یاری ما به سراغ آنها آمده و آنان را که خواستیم نجات خواهیم داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان عنوان کرد: امروز در اوج مشکلات کشور قرار داریم و دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن است اما اگر به آیات قرآن توجه کنیم، می‌توانیم به آینده امیدوار شده و به راحتی مشکلات را از سر راه کنار بگذاریم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان کرد: اولین عاملی که باعث امید داشتن به آینده شده، توکل و حسن ظن به خداوند است.

جعفرنژاد تصریح کرد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید دو جبهه اسلام و استکبار شکل گرفت و ما در برابر ابرقدرت‌های جهان بدون هیچ امکاناتی و تنها با یاری و توکل به خداوند متعال ایستادگی کردیم و بر تمام مشکلات فائق آمدیم.

وی دومین عامل را توجه به وعده‌های الهی دانست و گفت: خداوند متعال فرموده اگر کار خوبی انجام دهید اثر آن، کارهای بد قبلی را از بین خواهد برد، اگر امروز به وظایف خود به خوبی عمل کنیم، به طور قطع کم کاری‌های سنوات گذشته جبران خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان افزود: از عوامل بعدی امیدآفرینی نیز توجه به نقاط قوت خود و نقاط ضعف دشمن است، ما باید توجه داشته باشیم که به برکت خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی در بسیاری از موضوعات حرفی برای گفتن در جهان و نظام بین الملل داریم.

وی عنوان کرد: این موضوع را هم باید مد نظر داشته باشیم که بارها و بارها توانستیم هیمنه پوشالی آمریکا را در هم بشکنیم، کاری که هیچ کشوری جرأت آن را نداشته، ما انجام دادیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات