کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی گفت:

اصلاح پرداخت یارانه‌ها؛ گام اول برنامه تحول اقتصادی دولت/لزوم همراهی با دولت برای تحول و شکوفایی در اقتصاد

حسین رجبی گفت:مبحث اصلاحات اقتصادی بیست سال است که در دستور کار دولت ها است و متاسفانه هنوز حل نشده و این مسئله نیز از مطالبات رهبری معظم انقلاب بوده که براساس ابلاغ سیاست‌های کلی، همواره از دولت‌ها خواسته‌اند تا در اقتصاد کشور تحول ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۴۴۱۲۸۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ حسین رجبی کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی در جمع پاسداران سپاه شازند گفت: یکی از مسائل اساسی در ابتدای استقرار هر دولتی، پرسش از برنامه اقتصادی آن است که خوشبختانه قبل از استقرار دولت، رئیس‌جمهور یک سند تحول آماده کرده است و براساس این سند تحول، قرار است اصلاحات اقتصادی عمیقی در کشور رخ دهد.

رجبی گفت: مبحث اصلاحات اقتصادی بیست سال است که در دستور کار دولت ها است و متاسفانه هنوز حل نشده و این مسئله نیز از مطالبات رهبری معظم انقلاب بوده که براساس ابلاغ سیاست‌های کلی، همواره از دولت‌ها خواسته‌اند تا در اقتصاد کشور تحول ایجاد کنند.

وی افزود: جامعه در درصدد ایجاد تحول اقتصادی است و با این حال، چون این تحول اقتصادی تاکنون به تأخیر افتاده است، هم اکنون جامعه با تراکم مشکلات اقتصادی مواجه بوده بنابراین، این تحول باید در اسرع وقت صورت گیرد.

رجبی خاطر نشان کرد: برنامه تحول اقتصادی دولت، پنج محور عمده دارد که اصلاح یارانه ها ، اصلاح ساختار بودجه ،اصلاحات تجاری یا همان توسعه و تقویت تجارت و توجه به تولید و سرمایه گذاری و در نهایت پایان دادن به فقر طبقات پایین جامعه خواهد بود.

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار