خبرهای داغ:
همدان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: این رویداد توانست با استقبالی بی‌نظیر لحظاتی شاد و پرنشاط برای مردم خوب استان به ویژه نوگلان رقم بزند.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۷۵
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود ویژه در آئین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی، هنری ابن سینا همدان با بیان اینکه این رویداد فرهنگی، هنری را با توسل به امام مهربانی‌ها امام رضا (ع) آغاز کردیم و با عنایت حضرتش به پایان رساندیم، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که پس از دو سال وقفه در برگزاری جشنواره با ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا امسال توفیق برگزاری موفقیت‌آمیز این رویداد فرهنگی و هنری را داشتیم.

وی با بیان اینکه این رویداد با وجود برخی نامهربانی‌ها توانست با استقبالی بی‌نظیر لحظاتی شاد، مفرح و پرنشاط را برای مردم خوب استان به ویژه نوگلان این مرز و بوم رقم بزند، عنوان کرد: این موفقیت مرهون همدلی، تعاون و همکاری سازمان‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌‌های نظامی و انتظامی در استان و حمایت‌‌های بی‌دریغ همکارانم در وزارت ارشاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ابراز کرد: از دبیر جشنواره و همکاران گرانقدرم در اداره‌ کل ارشاد نیز تشکر ویژه می‌کنم که از ماه‌‌ها پیش مقدمات این رویداد هنری را فراهم کردند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در این چند روز توانسته باشیم میزبان خوبی برای هنرمندان عزیز کشورمان باشیم.

در پایان این مراسم امیر مشهدی عباس به عنوان دبیر جشنواره بیست هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شد.

ارسال نظرات