سردار علی افضلی با تأکید بر فعال سازی قرارگاه های شهرستانی راهیان نور بر افزایش کیفیت محتوایی اردوهای راهیان نور تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۲۵
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، ضمن تقدیر از حضور و همکاری آحاد مردم و مسئولین در برگزاری کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی این استان، گفت: با توجه به رفع شرایط کرونا و شروع اردوهای راهیان نور، کیفی سازی محتوایی اردوهای راهیان نور از اهمیت بالایی برخوردار است.

سردار علی افضلی افزود: با توجه به اینکه حدود 4هزار و500 نفر روز سهمیه اعزام زائر عمومی به سرزمین نور در ایام تابستان طی دو ماه تیر و مرداد به استان ابلاغ شده، باید فرهنگ سازی برای حضور خانواده ها با خودرو شخصی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس انجام شود، کما اینکه در ایام نوروز امسال هم استقبال خوبی از سوی آحاد مردم برای حضوردر مناطق عملیاتی صورت گرفت.

وی با تأکید بر ضرورت مراقبت محتوایی و همچنین ایمنی اردوهای راهیان نور، ادامه داد: در مراحل مختلف برگزاری اردوهای راهیان نور که به صورت دانش آموزی از اول مهر با سهمیه بالغ بر 3600 نفر روز و طی ماه های تیر و مردادماه به صورت عمومی برای حضور حدود4هزار و 500نفر روز در مناطق عملیاتی غرب کشور برگزار می شود، باید ضمن مراقبت برنامه های محتوایی و مسایل ایمنی، پشتیبانی مناسب انجام شود تا زائران سرزمین نور بهترین استفاده معنوی را از این فرصت ایجاد شده داشته باشند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در پایان بر فعال شدن قرارگاه های شهرستانی راهیان نور تأکید کرد و گفت: این قرارگاه با دو رویکرد باید فعالیت کند که یکی برنامه ریزی قبل از راهیان نور برای مشتاقان حضور در سرزمین نور و دیگری برنامه ریزی برای اجرای مأموریت راهیان نور به صورت کیفی طبق ابلاغیات می باشد.

در این نشست  اعضای قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  به صورت حضوری  و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج در شهرستان های 10 گانه استان به صورت ارتباط تصویری به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظرات