فرمانده پایگاه بسیج ام الحسن(س) حوزه ۴۱۴ بسیج عفاف سپاه ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر نمونه شدنِ این پایگاه در جشنواره اُسوه سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز را مرهون تلاش آحاد بسیجیان این پایگاه خواند.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۴۳
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

زهرا علی اکبری فرمانده پایگاه ام الحسن(س) حوزه ۴۱۴ بسیج عفاف سپاه ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر به عنوان پایگاه نمونه در جشنواره اُسوه سپاه امام حسن مجتبی(ع)  در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: با جهادتبیین به صورت چهره به چهره و برگزاری نشست ها و همچنین فعالیت درفضای مجازی پایگاه بسیج می تواند در جهادتبیین علمدار باشد.

وی ادامه داد: پایگاه بسیج یعنی خدمت رسانی، همراهی و در دِلِ مردم بودن، چون این راه کوتاه ترین و بهترین راه برای جذب قلوب مردم به نظام و انقلاب است و کارکردن روی این قلوب آماده انشاالله زمینه ساز ظهور حضرت مولا صاحب الزمان(عج) باشد.

علی اکبری با بیان اینکه پایگاه بسیج، مسجد را از خودش می داند و  عاشقانه با هم  پای کار هستند،  افزود: پایگاه مقاومت خط مقدم اتصال مردم به مسجد می باشد. مسجد سنگر است و این سنگر نباید رهابشود، بنابراین پایگاه و مسجد ازهم جدا نیستند و با پرورش نیروی انقلابی عازم جازم پای کار می توانند زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشند.

وی نمونه شدنِ پایگاه بسیج ام الحسن(س) را در جشنواره اُسوه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز را مرهون تلاش آحاد بسیجیان پایگاه خواند و گفت: برگزاری نشست های مادرانه دخترانه، سیاسی عقیدتی، جشن های محلی، کلاس های متنوع مهارتی تربیتی و ارتباط با مدارس، مسئولیت دادن به جوانان و تلاش برای جذب جوانان به پایگاه های بسیج از جمله برنامه های این پایگاه بسیج بوده است.

فرمانده پایگاه بسیج ام الحسن(س) خاطرنشان کرد: این پایگاه مقاومت مفتخر به این است که یک نخبه ورزشی بسیجی و یک نخبه هنری بسیجی در دِلِ خود دارد که تاکنون شاهد کمک ها و تلاش های بی وقفه شان برای پایگاه بسیج بوده ایم و ان شاء الله سعی داریم در آینده با کمک این دو بسیجی نخبه در راستای پرورش نخبه قدم برداریم.

وی درپایان بیان کرد: از تلاش مجاهدانه و خالصانه بسیجیان این پایگاه نهایت قدردانی را دارم و ان شاء الله با یاری یکدیگر و توکل بر خدا برای اعتلای بسیج بیش از پیش قدم برداریم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها