نمایشگاه اسوه با 10غرفه در حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد گشایش یافت.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۷۰
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد گفت: نمایشگاه اسوه با هدف نمایش گوشه ای از فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان عزیز در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی و جهادی در قالب 10 غرفه و بیش از 1500 اثر  برپا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد هم در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، با تقدیر از زحمات بسیجیان منطقه غرب شهرکرد و حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام، بسیج را برخاسته از متن مردم و برای مردم دانست که در میدان های مختلف منشأ برکات بسیاری برای کشور بوده است.

سرهنگ پاسدار کرم نظری افزود: برپایی نمایشگاه های اسوه جلوه ای از دریای بیکران تلاش های خالصانه بسیجیان در عرصه های مختلف را به نمایش می گذارد.

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیجیان در میدان های گوناگون و سخت، تأکید کرد: نقش بسیج در پیش برندگی جامعه انکارناپذیر است.

گفتنی است؛ آقای طاهری مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری هم در حاشیه این مراسم گفت: نمایشگاه های اسوه برای عرضه بخشی از عملکرد و فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج با هدف تبادل تجربیات بین بسیجیان و همچنین آشنایی آحاد مردم با عرصه های فعالیت این نیروی مردمی برگزار می شود.

این نمایشگاه به مدت سه روز از ساعت 8 صبح الی 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 الی 18 برای بازدید علاقه مندان دایر است.

ارسال نظرات