جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از بازسازی و بازروایی واقعه غدیر در ۸ شهرستان استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۷۷
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عیدسعید غدیر خم در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به صورت ارتباط تصویری با فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بازسازی واقعه غدیر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی افضلی در این جلسه با گرامیداشت فرارسیدن دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: اگر از صدر اسلام به موضوع غدیر به خوبی پرداخته می شد، وضعیت جهان اسلام بسیار بهتر از الان بود.

وی یکی از زیباترین و اثربخش ترین برنامه ها که با استقبال بسیار خوب مردم در سراسر کشور و استان چهارمحال و بختیاری مواجه می شود را جشن عید غدیر و بازسازی و بازروایی واقعه غدیر دانست که تا قبل از شرایط کرونا به صورت میدانی برگزار می شد.

سردار افضلی تصریح کرد: امسال هم با رفع شرایط کرونایی، بازسازی و بازروایی واقعه غدیر در ۸ شهرستان استان چهارمحال و بختیاری با همکاری نواحی مقاومت بسیج و هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم و دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

وی همچنین بر ضرورت ارائه خدمات مختلف و برپایی میزهای خدمت همزمان با دهه امامت و ولایت، تداوم کمک های مومنانه، خدمت رسانی گروه های جهادی و بسیج جامعه پزشکی همزمان با عید سعید غدیر را مورد تأکید قرار داد.  

ارسال نظرات