نشست سبک زندگی اسلامی - ایرانی با همت بسیج هنرمندان در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۸۷
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آقای کریمی مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: نشست سبک زندگی اسلامی - ایرانی با موضوع «خانواده من» و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین  دهنوی استاد حوزه و دانشگاه در سالن غدیر ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

کریمی افزود: بنابر رسالت سازمان بسیج مستضعفین، هدف از برگزاری چنین جلساتی، افزایش اطلاعات و آگاهی خانواده های محترم در حوزه ازدواج، جمعیت و فرزندآوری ، بحث عفاف و حجاب و بحث سبک زندگی اسلامی - ایرانی است.

وی گفت: این برنامه همراه با اجرای برنامه های هنری فرهنگی برگزار می شود تا ان شاءالله هموطنان و همشهریان عزیز با حضور در این جلسات بتوانند سطح اطلاعات خانواده های خود را بالاببرند.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین  دهنوی از استادان حوزه و دانشگاه در این نشست با بیان اینکه خداوند بر اساس نیاز فطری زنان و مردان، حقوقی را برای آنان در نظر گرفته است، گفت: جریان فمینیسم در غرب با فشار بر دولت‌ها، قوانینی را به ظاهر در احقاق حق خانم‌ها به تصویب رسانده است که به طور عمده، غیرمنطقی و افراطی است و امروزه آسیب‌های آن پس از گذشت چند دهه به خوبی نمایان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دهنوی با تاکید بر کامل بودن دین اسلام در تدوین قوانین خانواده و حقوق زنان و مردان در برابر یکدیگر افزود: بر اساس آموزه‌های دینی و آیات قرآنی، همسران در مقابل یکدیگر موظف به رعایت حقوق مادی و معنوی هستند، حقوقی از زنان که بر عهده مردان است و حقوقی از مردان که زنان بر گردن دارند.

در پایان این همایش علاوه بر بررسی برخی دیدگاه‌های طرح شده از سوی حاضران کارشناس برنامه به سوالات شرکت‌کنندگان در همایش نیز پاسخ داد.

گفتنی است؛ پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین  دهنوی، پرسش و پاسخ پیرامون حفظ حقوق زن و مرد در خانواده و مسایل مختلف تربیتی و سبک زندگی برگزار شد.

ارسال نظرات