خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهدی نیا:

درد اساسی جامعه ما محرومیت از وجود امام است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین سوگواری سالروز شهادت امام جواد(ع) در جمع کارکنان سپاه میانه گفت: درد اساسی جامعه ما محرومیت از وجود امام است.
کد خبر: ۹۴۴۲۰۴۷
|
۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه  با بیان اینکه ظهور امام زمان(عج)، اضطراب و ناراحتی های ناشی از دلبستگی های مادی و دنیوی را از جوامع انسانی رفع خواهد کرد، افزود: نجات بشر در توسل و ارتباط با معصومین(علیهم السلام) است و اگر جامعه در مسیر ولایت حرکت کرده و سیره معصومین را مبنای زندگانی خود قرار دهد به دریای بیکران حب الهی وصل شده و مشکلاتش مرتفع خواهد شد.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام جواد علیه السلام، رسیدن به سن و سال خاص را از مساله امامت جدا دانسته و متذکر شد: امامت امری نیست که گذراندن سن بر آن مترتب باشد بلکه برخی از ائمه ما در همان اوان کودکی به امامت رسیده اند و امام جواد علیه السلام اولین امامی است که در سن کودکی به این مقام نایل شده و خداوند با قدرت علم امامت او عالم را متحیر گردانیده است.

حجت الاسلام مهدی نیا با یادآوری تلاشهای خلفای عباسی برای کمرنگ کردن محبت ائمه در دل مردم، فراهم سازی مجالس پرسش و پاسخ با دعوت از علمای بزرگ دینی مذاهب مختلف را در همین راستا دانسته و متذکر شد: امام محمدتقی علیه السلام با پاسخ های قاطع، کامل و جامع خود در این مجالس با وجود سن بسیار کم آنحضرت، علمای زمان خود را مات و مبهوت کرد.

   وی بر لزوم کسب معرفت و شناخت از ائمه اطهار علیهم السلام و پایه گذاری بنیان و سبک زندگی بر پایه سیره و سبک زندگی معصومین، اظهار داشت: کسب معارف ائمه، قلب انسان را لطیف و آرام کرده و روح و جان انسان را صیغل می بخشد.

درد اساسی جامعه ما محرومیت از وجود امام است

   آیین سوگواری، روضه خوانی و سینه زنی سالروز شهادت امام محمدتقی علیه السلام با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها