فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سواحل آستارا

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سواحل آستارا
فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: برنامه های فرهنگی و هنری کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل شهرستان آستارا از اول تابستان شروع بکار کرده است.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۱۹
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، جناب سرهنگ قنبری با اشاره به شروع بکار برنامه های فرهنگی هنری کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل شهرستان آستارا اظهار کرد: این کمیته با مشارکت ادارات و با مدیریت معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه آستارا با هدف ایجاد نشاط و امید در ساحل سفیر امید شهرستان آستارا در تاریخ 9 تیر 1401 با حضور هنرمندان و شاعران و نویسندگان مطرح شهرستان و استقبال پرشور مردم فرهنگ دوست آستارایی برگزار شد.
وی با اشاره به تقویم زمانی این برنامه ها افزود: برنامه های سواحل شهرستان آستارا تا پایان تابستان با عناوین مختلف توسط معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه آستارا در مناطق ساحلی برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه آستارا با اشاره به افتتاح برنامه ها از 26 خرداد گفت: برنامه های فرهنگی از قبیل برگزاری نمازجماعت و نمایشگاه محصولات فرهنگی و صنایع دستی و فضاسازی محیطی و برگزاری جنگ شادی و جشنواره های بومی محلی و ورزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده در طول تابستان می باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار